♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2012年3月24日

2012.3.24 相關新聞: 欣欣到賀洪天明周家蔚婚禮

東方日報
C01  |   娛樂

天明家蔚洞房hold住有心無力    

洪天明與周家蔚昨晚舉行結婚派對,一對新人講起洞房事,家蔚笑言:「四十幾個鐘冇離開過酒店房——瞓覺。」而婚禮翌日,一對新人即要開工搵銀,暫緩洞房,故天明與家蔚異口同聲說:「今晚應該唔得。」

天明娶得美人歸,以行動承諾今後會愛錫家蔚。

洪天明與周家蔚繼大前晚舉行婚宴,正正經經招呼完親朋後,昨日再假W酒店為八百位大癲大肺的好友特設豹紋結婚派對,現場布置皆以豹紋作裝飾,大批圈中玩得之人:郭富城、陳百祥、黃杏秀、阮兆祥、陶大宇、呂慧儀、江欣燕與老公、歐陽震華與太太、羅敏莊、何傲兒與何傲芝、麥長青、楊天經、HotCha、薛家燕、陳展鵬、陸詩韻等均有出席,其中疑似大肚的麥家琪更腹大便便到場,齊賀一對新人。

四十幾人食「春藥」

天明與家蔚昨午率領湯盈盈、梁靖琪、唐詩詠、陳倩揚、鍾麗淇、姚樂怡、李思欣等28人龐大姊妹團,以及錢嘉樂、謝天華、方力申、林文龍、唐文龍等的13人兄弟團見傳媒,天明說:「都唔明點解咁多姊妹,但對兄弟都係好事。今晚有啲賓客忙,好似謝霆鋒咁,就嚟唔到。今晚主題係豹紋,實則係『玩我哋兩個』。(洞房未?)婚宴完咗攰到瞓着,但呢樣嘢唔使擇日,幾時都OK,不過今晚應該唔得,我哋兩個聽日都要做嘢。」

天明表示無懼賓客們刀光劍影的劈酒考驗,他說:「做晒心理準備,預咗被人隊,唐文龍話預備咗四十粒解酒丸,(唔驚換成春藥?)唔驚,若然真係春藥,四十幾人一齊食,應該都幾開心。」

覓得有情郎的周家蔚,接受電子傳媒訪問時一度感動落淚,幸福滿瀉的她說:「婚禮之後,天明攰到暈咗,我四十幾個鐘冇離開過酒店房——瞓覺,都有同表弟、表妹傾天光。(冇時間洞房?)聽講生龍B要喺四月前,今晚應該唔得。好開心好多外地朋友嚟香港見證我結婚,我喺呢個圈六年,如果冇朋友就好有問題,我真係好多交心姊妹。」

志偉斥姊妹團唔係人

而無綫昨日在《東張西望》中,播出天明在姊妹團脅迫下,講出愛的宣言,他說:「婚後我會努力做好自己,希望可以創一番事業,工作好緊要,我希望可以做番啲成績。」家蔚聽罷勁冧回應:「我都會好好照顧你!」

曾志偉昨晚出席派對時說:「我今晚係嚟隊天明飲酒嘅,佢應該冇能力行番落台,嗰28個姊妹都唔係人,唔幫天明,仲隊埋天明一份!(你幫天明頂酒?)我頂佢呀!我都冇預我可以行番落台。」

文:影視組


------------------------------------------------

加插兩張照片:















沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~