♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2012年7月20日

2012.7.20 相關新聞: TVB《玩轉三周1/2》錄影


金剛自爆患尿道炎
聽到阿媽把聲想喊
蘋果即時新聞
2012年07月20日 (11:51 am)

江欣燕和金剛昨晚到將軍澳電視城錄影《玩轉三周1/2》節目,江欣燕扮演薛家燕和鄭秀文,而金剛就扮張國榮和蕭敬騰。金剛更自爆,早前患上尿道炎,剛巧與母親聯絡,他說:「因為一個人係屋企,病又唔知點算,聽到媽咪把聱差啲喊,但又唔想佢擔心。」

江欣燕(右)和金剛(中)昨晚到將軍澳電視城錄影《玩轉三周1/2》(蘋果日報)






















*************************************************************************


金剛發高燒越洋搵阿媽哭訴
on.cc 即時新聞 [12:28] 2012/07/20

【on.cc 東方互動 專訊】 金剛、江欣燕、呂慧儀及崔建邦為節目《玩轉三週1/2》的「A級模仿大賽」錄影,江欣燕模仿薛家燕,金剛扮演哥哥張國榮及蕭敬騰。問禿頭的金剛是否戴假髮?他說:「係呀,要整個狂野假髮。」他又自爆早前在黑色星期五(本月13日),連發三日高燒,最高達39度,要送院診治,他說可能是尿道炎:「我都唔知點解有呢種病!當時覺得自己一個人好慘,打長途電話畀媽咪,好想喊,(想搵個女友陪?)咁又唔使,病都係好耐先一次。


有呂慧儀(左)及江欣燕兩美相伴,金剛當堂笑番。

沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~