♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2012年8月23日

2012.8.23 相關新聞: 《夜宵磨》錄影


江欣燕唔恨生仔
2012年08月23日 (02:46 pm)

江欣燕昨晚在跑馬地主持無綫新節目《夜宵磨》,邀請好友阮兆祥和梅小惠做嘉賓,欣欣體形發福不少,被問是否有喜?她笑說﹕「我生活美滿,老蚌生珠咩?唔會啦!依家二人世界好自由。」

梅小惠身邊好友輪流嫁,被追問幾時輪到她?她說﹕「係都阮兆祥先啦!佢一日唔娶,我都仲有機會,如果佢結,我求其搵件嫁出去。」
















******************************************************************************************

梅小惠望嫁阮兆祥
[12:43] 2012/08/23

【on.cc 東方互動 專訊】 梅小惠與阮兆祥以嘉賓身份為江欣燕主持的TVB節目《夜宵磨》錄影,原來梅小惠稱經常跟欣欣到店內嘆紅酒:「佢有酒膽,但冇酒量!(會飲醉?)佢(欣欣)機會比較大。」而欣欣則反駁自己有深度,但酒量淺。問為何發福,是否懷孕?欣欣說:「我生活美滿,老蚌生珠?唔會啦!依家二人世界好自由。」提到身邊好友陸續結婚,問何時輪到梅小惠,她即搞笑說:「係都阮兆祥先啦!佢一日唔娶,我都重有機會,如果佢結婚,我求其搵件嫁出去。」


梅小惠笑言如果阮兆祥結婚,她就會隨便亂嫁人。




























阮兆祥(右)、梅小惠(左)為江欣燕主的節目擔任嘉賓。



















江欣燕表示好享受二人世界生活,無意「老蚌生珠」。


沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~