♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2010年2月26日

2010.2.26 相關新聞: 江欣燕為米蘭站拍攝廣告小資訊

注意: 此廣告雜誌 (合共五輯,每輯15秒) 稍後會於TVB晚上11時45分播放。




東方日報


江欣燕精明師奶轉炒貴價袋


由幕前藝人轉做市場推廣代表的梅小惠,最近搵老友江欣燕拍米蘭站廣告雜誌。自當了人妻後,欣欣自言已過了奢侈階段,但面對一批共值二百多萬的Hermes限量版手袋,除了手震外,其平淡心態因「錢」而起暗湧。掀起欣欣的心,緣於一個原值四十多萬的漸變白色鱷魚皮Hermes炒至七十多萬,加上全球限量一百個,升值可謂極有潛力。

比樓更升值

有見及此,欣欣索性另打主意,她笑說:「直情比大陸樓升值幅度更勁,我曾經大陸做,都想過買樓保值,但又擔心係『隔山買牛』,所以最後都擱置,但今次拍令我覺得不如轉炒手袋,都係投資另一選擇,因為我以前都買過一個萬幾蚊鱷魚皮手袋,十幾年今日都升值至兩、三萬。」

忍手抵誘惑

面對貴袋拍特輯,欣欣雖然話可作投資,但她都擔心自己會抵受不住誘惑。她笑說:「我拍緊時,都擔心對得耐自己都頂唔住,因為靚袋實在太吸引,不過,我都要忍住,免得拍完收錢後,都係擺番晒落去等如冇拍!」































江欣燕得老友安排,為米蘭站拍廣告雜誌,面對這個升值至七十多萬的貴袋,當然心動。





























梅小惠當市場推廣,即介紹老友工作,二人老友鬼鬼。
























面對眼前共值二百多萬的Hermes,欣欣稱拿起時都有點手震。

_____________________________________________________________________


太陽報



江欣燕心思思炒手袋



曾經愛打扮又追求名牌的江欣燕,自嫁作人妻後已戒奢侈,但最近經老友梅小惠穿針引線下,為米蘭站拍攝廣告雜誌,面對大批總值二百多萬港元的Hermès限量版手袋,欣欣歸於平淡的心再起暗湧。



當中最能夠牽動欣欣的心,是一個由四十多萬港元升值至七十多萬港元的漸變白色鱷魚皮Hermès,全球限量一百個,極具升值潛力,故凡事講求回報的欣欣,面對升值近一倍的名貴限量手袋時即「牛咁眼睇實」,準備以炒賣手袋為另類投資,果然精打細算!



拍攝當日,欣欣拿着大批升值潛力更勝樓宇的Hermès手袋說:「升值幅度直情比內地樓更勁!我曾經喺內地做嘢,都諗過買樓保值,但又擔心『隔山買牛』,所以最後都擱置。今次拍嘢令我覺得不如轉炒袋,都係投資嘅途徑,因為我以前都買過一個萬幾蚊嘅鱷魚皮手袋,十幾年後嘅今日都升值至兩、三萬!」
































江欣燕(左)經老友梅小惠介紹拍攝米蘭站廣告,豬籠入水。


























江欣燕(中)及梅小惠留心聽專人講解手袋知識。































江欣燕捧着的手袋已升值至七十多萬港元。

沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~