♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2010年4月26日

欣欣暫時不會參演《天天天晴》

見今日《天天天晴》都造型喇, 我諗講得喇掛...

欣欣暫時係唔會參演呢套新處境劇~

所以如果大家要睇欣欣就專心睇《獎門人》啦~~哈哈

當然,而家唔入劇組又唔代表永遠唔入ge~~

等下啦~~XDDD


※如要轉載此消息,請註明:「轉載自Elvinalism」,謝謝合作。

9 則留言:

  1. 姐係話欣欣都會入啦XDD
    等,幾大都等呀~~

    回覆刪除
  2. 我真係接受吾到囉...
    等我之前鬼咁其待...
    真係希望愈大失望愈大...
    我吾制丫...

    回覆刪除
  3. 有角色安排到, 欣欣會好樂意去做~
    所以而家係等編劇je~~XDDD

    其實elvinalism一直都冇講過新劇消息
    都暗示左新劇未關欣欣事住啦~哈哈~~XDDD
    之前中過咁多次招, 其實睇完都應該笑下就算
    網上好多騙局ga~~~

    回覆刪除
  4. 我都接受唔到...真係好失望..
    點解編劇唔叫欣欣拍...
    我硬係覺得既然一開始冇份就以後都唔會有份
    d編劇又點會冇啦啦安排番個角色俾欣欣呢????
    真係冇曬心情睇套劇...
    (咁欣欣向榮係未會close架?!)

    回覆刪除
  5. 世事無絕對ge~
    講真, 如果欣欣有角色, 都希望係一個有發揮ge角色
    如果只係晚晚見到佢, 但又係過場ge話
    只係會浪費左欣欣...大家都唔想咁樣
    編劇們亦都係呢個諗法, 其實佢地都好錫欣欣
    都好想寫個有發揮機會ge角色俾佢
    所以唔好咁樣話d 編劇, 佢地要諗個劇出黎已經好辛苦~

    要知道欣欣新消息, 上Elvinalism OK ga喇~~

    回覆刪除
  6. 你岩你岩..
    其實我只係一時之間太大打擊...語氣重左..
    兼有d唔份氣..(講笑XD)..
    希望遲D真係有欣欣啦
    始終都係好鐘意睇欣欣做戲 =]
    同埋其實都期待徐生既演出既 =]

    回覆刪除
  7. 哇哈哈~~講起打擊
    我就係知道一講就會令大家有打擊
    所以先唔咁早講
    因為我都受過打擊~~XDDDD

    畢打班底都係質素ge保證,
    就算欣欣未有份做, 佢自己本身都好期待~~
    所以大家都要支持喇~~

    回覆刪除
  8. 其實之前我有預感...
    失望緊有少少啦
    其實Elvinalism一直都冇講新劇...
    都知咩事...
    不過都期待今套劇...
    因為有好多好戲之人參演...
    所以我都要今套支新劇持...

    回覆刪除
  9. 打击...
    好重....
    马来西亚呢边仲未有《奖门人》....
    但系如果欣欣参与《天》0既演出....
    一定会系马拉播出0葛....
    希望欣欣会参演la....
    唔系0既话....
    就会好失望lor.....

    回覆刪除

留個言俾欣欣喇喂~~