♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2010年5月9日

2010.5.9 太陽報 《江欣燕 福祿壽:我鍾意扮0野》

太陽報
E02,E07 | 娛樂


江欣燕 福祿壽:我鍾意扮


平日面對一張張繃緊的撲克臉,突然見到福祿壽扮「Under Girls」頓時如獲甘露!曾幾何時,江欣燕扮梅艷芳連阿梅都話似,令人捧腹!就知道扮並非純為無聊而搞笑,而是如俄國戲劇大師斯坦尼斯拉夫斯基的理論一樣,他們是追求舞台上重現現實。


李思捷唱K練奇技

扮四大天王扮到街知巷聞,李思捷扮盡港產歌手可謂Easy Job,可惜香港這個怪Market容納不到他這類性格藝人,任憑其神技在YouTube早已熱爆,仍不見得他是幸運的一群。幸而《荃加福祿壽》令思捷的生活起了變化,人紅了,有關其家底及感情生活亦被連根拔起,他沒有驚、沒有亂,像舊日一樣笑看風雲,因為他不覺得行過霉運:「呢半年,出邊不時有Job接,真係諗都冇諗過,公司將我包裝做扮能手係成功,講真我依家登台出騷仲多過拍劇,當然賺錢會比以前多好多啦!」


拒發明星夢

很多人整天都發巨星夢,但樂天的思捷知道諗得太多是傻仔行為:「唔會蠢到Set一個時間聽日就要紅,一日得24小時,唔夠用o架!唔好咁傻啦!與其諗無謂,不如Plan聽日點做好仲好!我唔發白日夢o架!」要扮到學友的神態或哥哥的柔情不算難,但思捷連聲線也學到十足,他笑言全拜一部卡拉OK機所賜:「14歲陣,外國生活我冇咩娛樂,屋企人就買部卡拉OK機返,我咪日唱夜唱囉!咩《天碟》、《碟聖》幾個月就出一次,我把握時間練晒所有歌。唔知點解,一上咪我就會上個歌手身,一唱就唱到!」


未贏過比賽

不過原來思捷從未贏過任何歌唱比賽冠軍:「參加歌唱比賽我扮哥哥唱歌,咁就死啦!冇晒自己Style,所以一次比賽都冇贏過!冇諗過廿年後會變成搵食工具。」如今思捷不旦要挑戰人肉Hi-Fi,更要扮足老中青男女話題人物,他認為若要臨摹其神髓,方法只得一個:「要扮人扮得似,要將佢動靜同聲線誇張十倍,當然有歌手聲線唔特別,咁我就一世都扮唔到,但亦冇機會扮呢人啦!因為佢唔會紅!」





菲傭Maria 啡色臉加濃濃口音嗌Mum,喜感十足!



祥嫂 壓沉聲線,再加粒銷魂癦,一絕!



梅艷芳 形神俱似,連把聲都幾可亂真。




江欣燕最緊要百變


要數香港的扮能手,絕不能漏掉江欣燕,「欣欣版」祥嫂與梅姐的入型入格,相信在不少觀眾心目中已達神級程度。訪問當日,欣欣化身山寨版林志玲(Chiling),在鏡頭前展示招牌淺笑,入骨程度爆燈!主動要求扮Chiling的欣欣說:「畀人扮Artist唔好介意,有人扮證明你夠Hit!」有人注定吃這行飯,欣欣小學時已發現有聲演二胡的口技,跟妹妹在家中會分飾《山水有相逢》中的黃韻詩與李司棋。扮,就是這樣練成的。


難忘扮梅姐

新秀出身的欣欣自小視梅姐為偶像,不時貪得意模仿對方台風唱腔,有次在化妝間扮時被無監製黃家良碰見,獲賞識的欣欣變成《歡樂今宵》扮御用班底,與梅姐亦從此結下不解緣:「我好欣賞梅姐,佢講說話有種好肯定感覺,私底下我都識佢。(扮過佢幾多次?)太多啦!有一期EYT扮到發憎,有時Repeat得太多都要抖一抖。」

提到另一個經典角色祥嫂,欣欣笑言連祥哥亦曾錯認兩人:「有次我扮祥嫂,化妝間見到祥哥,鄧兆尊介紹我識,我就用祥嫂語氣同佢打招呼,祥哥攬住我條腰同我傾偈,之後祥嫂問佢:『點解唔見你o架?』祥哥好搞笑咁指住我話:『我認錯佢係你呀!』」


唔敢認諧星

對於扮,欣欣認為形似最重要,正所謂無遮無扇神仙難變:「要留意角色特色,眼神、小動作要扮得精細,講態度同Timing要準,之後一、兩個特點放大。」雖然搞笑形象深入民心,但欣欣未有以諧星自居,並認為藝人最緊要百變:「全面藝人應該似舊泥膠,可以Fit In唔同角色!」


後記:一絲不苟變「Chiyin」

江欣燕主動提議模仿台灣第一名模林志玲有備而來,重形似的她出動私伙假髮陰,為跟足對方在按摩產品廣告中大騷長腿的靚Pose,更預先為十隻腳趾掃上靚靚甲油,再加上淺笑及娃娃音,她從頭到腳、從外到內都散發女神氣質,這位「Chiyin」絕非浪得虛名!當日欣欣為盡力蹬直雙腿拍照,更弄至腳趾抽筋,豁出去程度達200分!







江欣燕化身Chiling,淺笑娃娃音,散發名模氣質。






阮兆祥模仿靠反差

扮女人,阮兆祥唔似;扮靚仔,阮兆祥都唔似!但為何他能進身扮王之列?正因為他扮得唔似,祥仔才能令所扮的對象無限量變形,這才是其特色。

祥仔怪自己先天不足,孖腸脹卜卜,腰纏重磅脂肪,身形肥過部電單車,所以不能像祖藍駕馭嬌小玲瓏的女性媚態,若然要扮得成功,事前就要做更多工夫:「我每次扮,事前真係要做好多功課做Research,睇晒所扮對象戲同唱歌技巧,然後抽絲剝繭取其重點,呢係要經驗去累積!」

專揀肥仔扮

祥仔自知肥底,扮某類人總是如履薄冰,他一言道出問題癥結所在:「我一世都冇可能扮到掃街茂,佢咁瘦,點扮都唔會似啦!但我覺得就係唔似,扮佢先有反差,觀眾先會睇得開心。」他續說:「不過我通常都會揀番同我體形接近對象,因為我唔敢去冒險,我想有信心先去扮,好似扮陳振聰、洪金寶同Tiger Woods,我覺得真係扮得好似,以Tiger Woods為例,只要搽黑塊面,再整厚雙唇,黐少少化妝棉就搞掂!」

相對昔日《歡樂今宵》年代,香港的扮能手買少見少,盧海鵬、羅浩楷、鄭少秋等亦年華老去,梅小惠及苑瓊丹似在休養生息,扮能手出現青黃不接的現象,「福祿壽」肩負的責任不只是娛樂大家,更需要保存這種表演藝術,祥仔說:「我覺得香港唔可以冇諧星,冇人扮搞笑個壓力煲會爆o架!我覺得我三個係臭皮匠,三個都有唔同搞笑天分,我有唔同長處,集合埋就係最強組合。」

表演咩都殺

談到各人的長處,祥仔自鳴得意說:「我三個都好唔同,思捷扮好細緻,一顰一笑都拿捏得好好;祖藍唔只扮人叻,填詞都好有天分,好多隻歌都由佢填詞,好犀利;我就比較識控制現場氣氛同Timing,令現場觀眾睇得更加過癮,再加上阿姐,我可以完全互補不足。」

大家有否記得祥仔是歌手出身,N年前以氣吞天下之勢,奪得《第二屆全港十八區業餘歌唱比賽》季軍,但昨非而今是,做歌手滑鐵盧,現在換上另一種形式在舞台發光發熱,祥仔從沒有氣餒:「我喜歡表演,無論扮、拍劇、唱歌我都鍾意!我太享受舞台表演,自己亦都好知足,做人唔可以太過貪心。」

王祖藍自豪做女人

扮女人,比女人更女人,除非你是變性人,又或者是泰國人妖吧?連王祖藍也萬料不到自己會如此女人!自命「短人」的他感恩生得短小精悍,拿捏女性的特質更容易。原來祖藍反串的天分,小學時已被發掘:「細細個就好鍾意學燦哥(廖偉雄)扮乜太,藐嘴藐舌!五、六年班,同學就屈我扮聖母瑪利亞懷孕幕,出奇反應極好,我冇咩所謂,永遠男扮女可以笑穿你個肚,女扮男就唧你都唔笑!」

反串有竅妙

先天反串有數,祖藍自言扮女人可以完全不費吹灰之力,做的功課也不像祥仔及思捷的多,出來的Feedback卻最轟動:「我扮始終會扮番自己會似,正如冇理由叫祥仔扮瘦女,因為表演只係兩三分鐘,只要搵到一兩個重點就OK。」講到扮女人,祖藍有如滔滔江水,連綿不絕:「好似扮Lisa S.,就要扮佢高音講英文,熊黛林(Lynn)就要學佢對眼睩得大一大,答問題要一樣答完等於冇答,只要一味睩大隻眼,就會好似Lynn!扮佢時我點解會咁九頭身?多得導演由我條腰,Plan落我隻腳,低炒上去,咁我睇落咪會高囉!其實我依然係一個短人……總之我做功課唔係淨係只睇個對象,係要搵佢可玩性。」

喜自創角色

但祖藍曾認為扮女人會超級惡心:「未出街時,我驚畀人掟番茄,望番自己扮女人個Look,撞鬼你咯!真係好食個妝,原來我係咁索!託賴!」在萬千個女人Look,祖藍認為「慳啦Baby」是其得意之作:「成功係我可以創造一個角色,因為創作勝於模仿,好似盧海鵬同賈思樂蝦仔爹一樣精彩。」搞笑是要有態度的,祖藍賺的不只是金錢那麼膚淺:「我覺得我係賺到一個集體回憶,就好似秋官扮四大天王、阿姐跳熱咖啡、肥姐踩蛋一樣,呢都係70後、80後集體回憶,但近十年好似冇晒,我希望20年後仲有人記得我!我要唔係錢,近排連商場騷搵快錢我都冇接,我要做好呢台戲,放長線釣大魚。」



點評3笑彈


「福祿壽」三子近期憑出神入化的扮絕技Hit爆電視圈,同為扮高手的欣欣對他們有讚冇彈!

阮兆祥

「我同祥仔識最耐,中四參加校際辯論比賽時已經識佢,佢又係新秀出身,合作過好多次,佢好玩得、夠放、轉數快,樣唔靚,但內心好善良,正經唱歌仲好好聽!」

李思捷

「幾年前我一個節目做評判,記得思捷扮阿Lam唱歌,真係好似,扮鄭少秋都好神似!我有睇『Sat in the City』,唔知點解覺得佢個感覺超似鄧藹霖!哈哈!」

王祖藍

「我《同事三分親》同《畢打自己人》合作變熟,佢好乖,係好虔誠教徒,我好鍾意佢,如果老公乖到佢咁就正!祖藍好多才藝,都幾刻苦。」

後記:歌不離口冇你收

「福祿壽」是不可控制的一群,做節目如是,做訪問如是!攝影師要求他們埋位拍照,豈料思捷、祥仔和祖藍似開籠雀喪唱《Lonely》、《怎麼天生不是女人》及《失憶諒解備忘錄》……歌聲震天,連在休息室的阿姐也忍不住出來「裝裝」他們搞邊科!沒辦法,他們表演欲爆棚,天天也過《超級巨聲》的生活。

ArTing

沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~