♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2011年2月1日

2011.2.1 成報: 欣欣出席《最強囍事》香港首映禮

無視拍檔古仔搶親戲 張栢芝只記得嫁霆鋒
2011-2-1   成報

張栢芝早前在內地拍攝《楊門女將》時弄傷右邊臉,前晚她出席賀歲片《最強囍事》首映禮,身穿露肩桃紅色娃娃裙,長髮披下來,似刻意遮掩粉臉,驟眼看不出明顯瘀傷。心情靚爆的栢芝,雖然沒有接受媒體訪問,但在台上談到拍攝趣事也不忘晒幸福。

<採訪>寶寶<攝影>吳國明

與《最》片打對家的曾志偉,前晚夥《我愛HK開心萬歲》幾位演員包括高海寧、林欣彤和呂慧儀等到來首映「踩場」,《最》片老闆黃百鳴更親自恭迎,二人惺惺相惜互送高帽,黃百鳴更揚言會帶演員出席《我》片首映「回敬」。當晚其他出席的演員還有劉嘉玲、古天樂、甄子丹、諸葛梓歧、李曼筠、林司敏、李香琴、閆妮、汪圓圓等。甄子丹和古仔為幾位女演員和Model化妝,現場更有醒獅表演及「燒」炮仗形汽球儀式,氣氛熱鬧。

志偉踩場望皆大歡喜

栢芝表示,已有一段時間沒拍戲,埋位當日擔心會否怯場和不習慣,幸好只是一部輕鬆賀歲片,壓力隨之減少,拍攝時也開心得多。不過栢芝又說:「雖然係喜劇,但返到屋企諗番拍攝過程都會喊,令我感動嘅係,點解兩個咁用心和付出時間拍戲嘅導演,可以令到自己犧牲唔見個仔都要完成部戲,最重要個 Heart。」與古天樂合作無間,栢芝興奮得竟忘記與在片中娘娘腔的古仔在戲中有搶親戲,更流露幸福之情說:「我真係只記得嫁咗畀謝霆鋒,對唔住!」

志偉和黃百鳴去年賀歲片已較量過,今年再接再厲,他們希望兩部片票房收4,000萬皆大歡喜,志偉更戲言:「如果收4,000萬,一個裸泳、一個裸跑,我梗係裸泳啦,唔使畀人見到咁多嘛!(要唔要操弗Body?)大家睇慣劉德華,我一舊腹肌都好嘅,不過裸泳我都驚畀魚啄呀,我面積大嘛!」


沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~