♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2011年3月11日

2011.3.11 相關新聞: 《博愛歡樂傳萬家》錄影

東方日報
C11  |   娛樂


鄭融火車未到站    

鄭融、鍾舒漫及蔡楓華等昨日為《博愛歡樂傳萬家》節目錄影,期間穿着短褲的鄭融拉鏈未完全拉上,記者告知她時甚為尷尬,她否認近日發福,更指已吃得很清淡,又不時到會所做運動,問她上圍有否縮水?她笑言:「女仔成日都唔同o架啦!瘦時都啲啲o架!好正常,不過我唔會太着重啲細節嘢!」

鄭融不諱言上圍時大時細。

鍾舒漫坦言玩遊戲時都是答一些有關中醫的問題:「頭先佢哋話啲排泄物係食得,而啲尿漬刮出嚟可以食,可以清熱,(會否去試?)我諗我冇乜事都唔會搵嗰啲嘢試!」

鍾舒漫(左)與江欣燕在活動中有講有笑。
























***********************************************************************************************

成報
C12  |   娛樂城

商天娥最緊要開心    

商天娥、鄭融及鍾舒漫等昨日到將軍澳電視廣播城為《博愛歡樂傳萬家》錄影,對於陳山聰表示曾結婚,娥姐聞言道:「我跟佢合作過,但私下我哋無聯絡,我唔知佢結咗婚,只知佢有女朋友。其實我都冇咩好講,感情事很難講,個人價值觀唔同,開心就得,上半生已過,下半生最重要係幸福快樂。開心之餘,盡量唔好傷害別人。」有指陳山聰被何超雲包養,娥姐對此表示:「都唔緊要,無所謂,最重要開心快樂。佢咁大個人,有自己決定。(覺得佢呢個決定是否精明?)好難講,因每個人價值觀唔同。有人覺得花掉一蚊就開心,有人要花掉1,000蚊先開心,人人唔同。」

鄭融昨日身穿露臂上衣和短褲,現場所見有點肥胖,褲鈕更未扣好。問她是否發福不少?她即大反應否認,更指自己瘦了,現在食得好清,只飲湯和吃麥皮。

<採訪、攝影>慧芳

沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~