♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2011年3月20日

2011.3.20 東方日報《阮兆祥Sing途不順笑出狀元 》

東方日報
C10 | 娛樂

阮兆祥Sing途不順笑出狀元

阮兆祥80年代先後參加新秀歌唱大賽及全港十九區業餘歌唱比賽,似與歌唱發展結下不解緣,但偏偏卻在電視演出發光發亮,成為搞笑icon,07年更憑《溏心風暴》「舅父波」一角贏得無綫台慶最佳男配角,令演藝成績錦上添花,這朵「花」教曉祥仔凡事無絕對,就如當年他未能出其個人大碟,並不代表他自此失去星途,今次對談的老友江欣燕,更為祥仔攞獎滴下安慰之淚。

阮兆祥與江欣燕識於微時,難怪兩人表現得如此合拍!























我的黑暗時代

江 = 江欣燕  阮 = 阮兆祥



江:你係一個豁達嘅人,搞笑節目做得好成功,但你嘅人生路上有冇唔開心過?

阮:嘩!梗係有!97年……係我嘅黑暗時代!

江:輸股票?

阮:唔係!係出唔到唱片!成件事我冇跟人提過,因為太Hurt啦!嗰時我喺無綫做音樂節目已開始搞笑,豁咗出去其實返唔到轉頭,點知嗰時有人搵我出唱片,諗住洗底啦!觀眾好善忘嘅,收埋自己一年,諗住以全新姿態出現啦……我又主持過《新地新地帶》、《勁歌金曲》……都識唔少歌手又幾friend,我咪碌盡人情卡,叫班歌手friend拱照我囉!仲唔掂?

江:咁都出唔到(唱片)?

阮:係間唱片公司嘅問題!當年我搵到張學友、周華健幫我寫歌,草蜢嗰啲唔使講啦!我份人錢就冇乜,但人情就多,啲人都會覺得我祥仔都值得幫,可能我做事有heart,所以全部friend都OK晒!


阮兆祥貪玩地模仿自己參選新秀時的瘦版祥仔。




















晴天霹靂

江:呢張唱片都好有吸引力?

阮:咁又點吖……間公司大執位,換咗人做GM(經理),要搵我傾過唱片嘅嘢,佢仲問我可唔可以叫班歌星寫封信,擔保到時一定幫你。

江:咁核突?佢係咪傻架?唔想出咪話唔想出囉!可以婉轉啲講,咁講太傷害性嘞!

阮:嘩……當時我嘅心情,簡直雷電交加,我咁做,你叫我顏面何存呀?件事最後咪不了了之,我哋都解咗約,點知出現另一個機會,無綫監製梅小青打電話畀我。

江:個天都係想擺你喺電視!

執二攤有得着

江:呢行愈做得耐,愈知好多嘢唔可以強求。

阮:係,不過男人做嘢總要有目標!嗰次冇咗出唱片機會,但緊接過嚟嘅,係梅小青搵我返無綫拍劇,喺電視台拍咗好多搞笑、唔搞笑嘅劇,又演出獎門人系列嘅遊戲節目,奠定搞笑icon,直至劉家豪搵我「執二攤」(黎耀祥)演《溏心風暴》嘅「舅父波」,我做咗好多功課,家豪哥都好好,佢好清楚話邊幾場戲好重要,提我要捉得緊,仲好坦白同我講:「如果你係第一個人選嘅話,我就唔會依家(開咗工)先搵你!」家豪哥首選搵祥仔,當然對佢有信心啲,但佢既然搵我呢個第二人選,亦好有責任將好多對個角色嘅分析講我知,講真,我同祥仔係唔同性質嘅演員,演出嚟有意想不到嘅效果,後來我同祥仔傾,都有多謝佢!

江:點多謝佢?

阮:多謝佢病囉!哈哈……如果唔係佢病接唔到呢個劇,我都冇呢個機會攞獎!不過,祥仔都睇得好開,佢都話唔係咩損失,因為佢都有睇個劇,由佢做「舅父波」,都未必係呢個效果,所以,呢件事令我更體會到,二、三攤其實對演員冇所謂!

江:所以你台慶嗰晚攞獎,我都有流咗滴眼淚出嚟!


祥仔憑《溏》劇舅父波一角獲最佳男配角。





































欣欣與祥仔是無所不談的好友。
























互爆變身進程

阮:其實講番我哋呢班參加新秀嘅藝人,好多之前已經識,好似李克勤、周慧敏咁,欣欣我同你仲要係中四已識,我哋四個已經係「學界四天王」啦!當年喺學界文化係好興唱歌表演,又會互相過對方學校演出,當年克勤已經好勁,趙增熹手琴又好巴閉,當年佢已經跟黎小田學!

江:嗰個年代太多回憶啦……

阮:我喺學界係「陳百強」、欣欣你當然係「梅艷芳」、李克勤係「譚詠麟」,而周慧敏就係「柏原芳惠」!哈哈……當年我喺學界唱嘅第一首歌就係《念親恩》,飲歌嚟架!我又讀和尚學校(男校)喎,未見過女仔架!當年嘅周慧敏個樣好乖……着白裙架!

江:我好羨慕你哋咁精靈,我讀師姑學校(女校),未見過出面世界,好鈍架!

阮:嗰時我見到你,覺得你扮阿梅邊得嚟咁似?當年已經可以扮到依家呢個水準,講真其實你係冇進步過!哈哈……

江:你知我當時係大近視,眼鏡厚到好似玻璃杯底咁,三倍咁厚!我當年發誓,邊個男人見過我呢個樣就要娶我!

阮:我見過呀!我讀書時就識你,梗係見過你嗰個樣啦!同依家比,咁靚,簡直就係Ugly Betty!

江:我以前戴眼鏡啲相都燒晒!

阮:哈哈……從此你就跟我一樣行一樣嘅路。因為我當年都好醜樣,依家靚番好多,以前瘦到好似排骨。

江:係呀!我哋有同學暗戀你,當年啲人以為我係同性戀,所以我一路都冇拍拖。

阮:直至張生(張衞健)啦……我係話張耀榮!哈哈……


欣欣與祥仔最叻扮嘢,尤其扮當紅歌手,包冇甩拖。























去年祥仔(左)在節目《荃加福祿壽》中扮女人,大獲好評。














新秀時代的回憶

阮兆祥參加第二屆全港十九區業餘歌唱比賽,得到季軍,未能順利簽得唱片公司,但獎品中就有一份歌手藝員合約,故祥仔在未經訓練下,便在港台拍劇。由於工作數量不多,維持不到生計,他跟克勤便膽粗粗走上電台電視部抓撈:「電視部一個月得一個騷,一年十二個騷,500蚊一個你話點捱?搭車食飯都唔夠啦!錢我哋就爭取唔到,咪爭取機會囉!我跟克勤都覺得嚟得電台冇理由唔做DJ,所以我哋上訓練班上堂時咁啱撞番『學界四天王』周慧敏,郭晉安都係嗰期,跟住克勤好快就出唱片,我都好羨慕。」

入了無綫後,新秀出身的祥仔,不時會與梅姐等新秀歌手聚會,祥仔說:「梅姐在生時,我哋食消夜都講過新秀應該搞個同學會,大家可以聯繫埋幫社會做啲事,新秀中落選嘅歌手都起『朵』,草蜢、欣欣、周慧敏、克勤都可以獨當一面出嚟做嘢!雖然係講過,但成立一個慈善團體要好多手續,又要搵人做行政管理,都幾麻煩吓,之後又冇人做主動就不了了之,不過,諗番新秀都好多回憶,好開心嘅!」


祥仔在圈中好友眾多,人緣甚佳。



















江欣燕、李克勤























採訪:影視組
攝影:沈健程
髮型:Eddy Kwong@Salon Square(阮兆祥)
場地:雋園火煱


********************************************************************************************************************************************************************

掃描版:

※如要轉載任何已加水印的圖片,請留言查詢,或電郵至elvinalism@gmail.com與負責人聯絡;嚴禁加工及編輯以下圖片作其他用途。多謝合作。

(點擊放大)



沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~