♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2011年3月6日

2011.3.6 東方日報《江欣燕逼寇鴻萍公開御夫術》

江欣燕逼寇鴻萍公開御夫術
2011-03-06 東方日報

























江欣燕26年前憑第四屆新秀歌唱比賽入行,02年與多位好友如鄭裕玲和寇鴻萍等成立「至八會」,每月聚會談盡圈中八卦事。日前欣欣相約阿寇閒聊,竟大膽到問她會否要老公「做足安全措施」出來玩,阿寇敢言接招:「畀我摷到都死!」

寇= 寇鴻萍    江= 江欣燕


江:我哋咁多年朋友,見到你同老公Patrick(梁廷鏘)孖公仔,但你老公風度翩翩,我真係好想知你點應付啲女仔埋(老公)身?

寇:冇架……冇呢啲情形發生!

江:我都知你有好多線眼……

寇:你老公都有出嚟玩,咁你有冇擔心?

江:我都唔擔心得咁多!

寇:夫妻間講信任嘅,我識我老公時佢都係成年人,見過晒世面,不過欣欣你既然敢問我,我都想同大家分享,因為冇人問過,你問得好好!其實,只係佢搞酒吧要出去睇吓生意就冇辦法,除此之外,我哋兩個成日都一齊,佢做生意嘅朋友我都識晒!

江:Patrick係好正經嘅生意人嚟……(認真地說)

寇:多謝你呀!

江:但總有啲女人仰慕你老公,你點應付?

寇:當佢要出Trip,中東就唔怕,都見唔到啲女人個樣(包住頭),如果去內地,我都會提佢o架!

江:係咪提叫佢帶呢個……(用手勢做避孕套)

寇:梗係唔係啦,畀我摷到都死!不過大家好珍惜呢段婚姻,我都有提住佢「我好愛你架」、「你睇我哋個屋企幾幸福」咁,佢自己會識諗!成日話兩公婆感情要好似放紙鳶咁,但我都要提佢我有幾咁快樂,要大家一齊維繫,久不久又提吓。男人唔可以直斥其非,好似拍拖時我講過佢着衫唔靚,佢都可以嬲我一日!

江:你老公個Case(涉姦案),你點樣輔導佢個思想?

寇:個Case未完我唔講得,不過我哋係一家人,只要佢覺得係啱,我都支持,咁當然係唔犯法嗰啲。好似佢覺得食煙係開心嘅,我都支持,咁先係一家人嘛!


欣欣(左)與阿寇甚麼也討論一番。
















為愛女乜都肯做

江:你同兩個女嘅關係都好好,之前大女件事(盆景貓)你都好偉大,幫佢出嚟講sorry!

寇:我個大女性格好強,做阿媽,我係過分擔心,嗰件事(盆景貓)我都有安慰佢,我話既然一般人唔接受咪出嚟認錯囉!但我個女當時唔係咁諗,佢係話想叫人關注,係黑色幽默。

江:佢唔了解網絡界個威力,一人一啖口水都可以浸死你!咁你出嚟認錯,個女有冇覺得你好偉大?

寇:有,喺個Blog講,呢件事都係我同個女嘅相處經歷,係要溝通,因為家庭永遠都有「愛」!


江欣燕祝福寇鴻萍夫婦永遠sweet。




































識於微時 大談發迹史

江:細個同你一齊做EYT(歡樂今宵)就識,你又係港姐,好靚、好lady,後尾結婚又生咗兩個女,好幸福!但你都好上進,一路都有讀書。(表情好羨慕)

寇:今年交埋份論文,出年MBA畢業喇!其實,欣欣我對你都好深印象,嗰時你眼大大、小妹妹咁,好靜、唔敢講嘢。

江:當時好驚,喺我眼中個個都係大人,尤其見到拉姑(狄波拉)就好驚,可能佢當年做「雷茵」(電視劇《狂潮》角色)好惡!其實做藝人好難轉行,點解後來你轉咗去做金融?

寇:參加選美之後喺電視台五年,做過《婦女新姿》、EYT,結婚後生咗兩個女,做全職主婦,但有專人湊BB,冇嘢做就搵朋友食飯打發時間,好似蛀米大蟲!但留喺屋企蓬頭垢面嘅生活我又唔鍾意,我都學過插花、烹飪,又覺得無聊。我朋友個老公係金融行Director,後來佢叫我去做實習,咪轉去咗做金融囉!

江:我當時都有幫你開咗個細細哋嘅戶口「整蠱你」。

寇:嗰時我做得好開心,原來做金融可以喺中環返工,四點幾就tea,跟住又shopping,兩萬蚊件皮褸都買,賺得多但使得快。

江:有冇買埋一份?


勁蝕兩架Benz跑

寇:本來冇就仲好,點知97股災冇咗兩架Benz跑!好在近呢兩年做咗事務策劃,積蓄都有番啲增長。

江:智慧都有增長!

寇:係喎,因不停接觸世界,我又鍾意交朋友,好似iPhone我都識玩,同身邊太太比較,我係最叻嗰個!

江:哈哈,iPhone我等緊第八代!(意指自己更in)





















調節夫婦間節奏

寇鴻萍與梁廷鏘(Patrick)關係要好,二人每年都會去旅行享受人生,其中坐郵輪旅行更是Patrick的喜好。寇鴻萍笑說:「每年我哋都有幾個月唔喺香港去咗旅行,我老公十年前已好鍾意坐郵輪,佢覺得好舒服。佢比較慢節奏,我就急性子,但兩個併埋,好似坐郵輪去旅行咁,對我嚟講都可以調節吓!」

欣欣稱暫不能接受坐郵輪旅行,她形容為「困獸鬥」般,好悶,最好待至退休時才去「享受」。相反阿寇則因「愛老公」而視之為享受:「因平時我衝到好『行』,佢好就我,所以我都要欣賞佢嘅嘢,一家人嘛!好似今年情人節,我個女都SMS畀我老公,但竟然冇畀我……可能阿女覺得畀 Patrick即係畀我!」


少年反叛 跟佬出走

江欣燕少年反叛,當年參加《新秀》又拍拖,令家人十分擔心:「反對拍拖囉!當然會擔心……破咗(處女身)……」十八歲生日當天,欣欣與朋友慶祝後凌晨返家卻吃閉門羹,她憶述時都眼濕濕:「阿爸出嚟開門,但氣氛好僵!有幾錯呢?我都同家人食咗十七年蛋糕啦!但阿爸就好唔開心!我入行做EYT後同個師兄男仔(張衞健)曖昧啲……佢結咗婚都唔怕講啦,我仲離家出走,但嗰晚又唔記得返EYT,真係搞笑……但阿媽就好傷心囉!」























採訪:影視組
攝影:司徒國榮
場地:L16 CAFE&BAR
髮型:江欣燕:RAYMOND CHAN@LA CHIOMA/寇鴻萍:John Tsang@ViaⅡColpo


***********************************************************************************************

掃描版:

※如要轉載任何已加水印的圖片,請留言查詢,或電郵至elvinalism@gmail.com與負責人聯絡;嚴禁加工及編輯以下圖片作其他用途。多謝合作。

(點擊放大)


沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~