♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2011年4月2日

2011.4.2 頭條日報 《頭條獨家: 直擊新劇「荃加福祿壽探案」》

頭條日報
P32  |   娛樂  |   頭條獨家

阿姐 狂放蚊兼偷食 
直擊新劇 《荃加福祿壽探案》老太婆上身    


無綫節目《荃加福祿壽》靠阿姐汪明荃、王祖藍、阮兆祥及李思捷扮嘢出位,節目添食又開演唱會外,最近電視版《荃加福祿壽探案》亦正式開拍。故事背景是五、六十年代,演員繼續扮鬼扮馬去查案。早前該劇在永利街取景,各個演員造型都相當出位,貪靚的阿姐更扮成80幾歲老太婆出現。不過出名專業的阿姐,唔知係咪太投入角色關係,竟然不停打呵欠和食零食,就算休息時都好似老太婆上身一樣,扶住柺杖來行,唔知真係以為佢係個普通阿婆!

採訪:曾志恆



※一把年紀的汪阿姐,扮阿婆入型入格,甚至連途人都認不出她本人,而拍攝當日,阿姐連翻偷食兼整理假牙,連行徑都十足一個老太婆。



























一向準時的阿姐令合作者都不敢遲到,不過早前《荃》劇開鏡當日,李思捷竟然遲到要阿姐等他,更被祖藍和祥仔取笑是「捷爺」,秋官鄭少秋上身,因只有秋官才敢在阿姐面前遲到。當日大隊晨早9時在永利街拍攝,今次思捷都準時出現,反而阿姐似乎唔多在狀態。















「捷爺」要阿姐等

63歲的阿姐當時以80幾歲的老太婆look出現,不但化妝造型做到足,連金牙都黐埋,唔知係咪因為造型複雜,要好早化妝關係,搞到阿姐等埋位時不停打呵欠。阿姐可能為了唔想瞓着,就算黐了金牙,都不怕麻煩不停食嘢,一時又咬餅乾,一時又食粟子,好似食極都未飽一樣。

不過,其他演員好似王祖藍和祥仔都唔見得輕鬆,祖藍除了要扮個盲阿伯之外,竟然有動作場面,要飛身撲落地,仲要俾祥仔和思捷壓上面。而祥仔就要扮哨牙佬,搞到他唔多習慣,講嘢都要成日就住。雖然思捷造型上算是無咁辛苦,只是戴假髮扮馬姐,但就要攬住江欣燕扮跳舞,由於要遷就鏡頭,又驚整到欣欣,結果要NG幾次導演先收貨。

※祥仔剔牙













※李思捷江欣燕跳舞













※由於江欣燕和李思捷有跳舞戲份,所以特別穿上波鞋以防扭親。














扮鬼扮馬查案

《荃》劇故事跟節目完全沒關係,大家不會見到大受歡迎的環節《Sat in the City》中「Handela Baby」等角色。故事是講阿姐是私家偵探社社長,收留了祖藍、祥仔和思捷等人幫她查案,所以劇中為了掩飾身份,他們都會經常扮鬼扮馬。該劇會拍到5月中,還會多個造型亮相,相信一班演員會有排辛苦啦!

※祖藍飛身博到盡

























※阿姐扮起阿婆來似模似樣,連跑步都一臉老態。













※祖藍要畀祥仔和思捷壓住下身認真辛苦。



























*************************************************************************************************************************************

掃描版:

※如要轉載任何已加水印的圖片,請留言查詢,或電郵至elvinalism@gmail.com與負責人聯絡;嚴禁加工及編輯以下圖片作其他用途。多謝合作。

(點擊放大)


沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~