♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2011年4月8日

2011.4.8 頭條日報《收錢減肥任人拮 江欣燕速減10磅贅肉 》

頭條日報
P86 | 娛樂 | 頭條獨家


收錢減肥任人拮 江欣燕速減10磅贅肉

減肥係女人一生大業,個個都千方百計去保持窈宨身材做「索女」,而江欣燕就以代言人身份,幫悅榕莊拍攝「穴位埋線」療法廣告,有錢收,又有得減肥,難怪欣欣激讚「好嘢!」本報直擊埋線過程,當針拮入大髀內側和肚皮時,欣欣驚青到呱呱叫,不過,緊張過後,五臟六腑都得到調理,為她操刀的余浩成醫師說:「你子宮同身體機能都會有改善,懷孕機會比以前高!」雖然係有意外收穫,但還未有計劃生仔的欣欣揚言要加強預防措施,免得搞出人命!

採訪、攝影:方騫平

坊間有千百種減肥方法,有人唔要有副作用,找中醫師幫忙在不同穴位施針,之前就傳過楊千嬅花4,000蚊植入羊腸線,拮走Pizza面,原來呢個係針灸減肥法升呢版,把可被人體吸收的羊腸線透過針埋入穴位內,讓羊腸線在兩星期內全日按壓穴位,達致減肥及調理身體效果,促進新陳代謝,擊走脂肪。

針灸調理身體

被欽點當悅榕莊代言人江欣燕最想減肚腩和大髀贅肉,首次接觸療法的欣欣不停追問醫師,連珠發炮追問十多條有關穴位減肥的問題,只見醫師細心解說,「條羊腸線植入穴位?咁咪會感覺到條線囉?」但原來都係諗多咗,記者親證那條只有吋半長的羊腸線拮入她大髀內側後,只有一點紅,伸手摸也感覺不到。

被人拮針,欣欣驚到震,但她笑說:「其實唔算痛,只係我緊張啫,有些麻痹感,同針灸無分別,呢個療法唔只可以減肥,仲可以調理到身體,同做減肥機係兩回事,值得推介,我已成功踢走腰腩贅肉,大約輕了10磅。」收咗錢免費減肥,欣欣即放下心頭大石,做完「穴位埋線」後更拉隊食快餐,拿起芝士漢堡大口咬,使唔使咁得戚先!


※江欣燕首次接觸「穴位埋線」療法,不停向醫師討教。



















※欣欣以代言人身份減肥,修身兼賺錢。資料圖片



















※江欣燕專心聆聽醫師解說。














※醫師將針拮入肚皮時,欣欣曾緊張得呱呱叫。














※完成減肥療法,欣欣即開懷大吃。














***********************************************************************************************************************************

※如要轉載任何已加水印的圖片,請留言查詢,或電郵至elvinalism@gmail.com與負責人聯絡;嚴禁加工及編輯以下圖片作其他用途。多謝合作。

(點擊放大)


掃描版:















2011年新一輯悅榕莊平面廣告 (版本1)

沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~