♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2011年8月13日

2011.8.13 蘋果日報 《有話兒:蝦仔阿珍20年笑語 》

蘋果日報
C19  |   娛樂名人


有話兒:蝦仔阿珍20年笑語
   

近年吹起一股集體回憶風,每個年代和不同環境成長的人,都有他們的共同回憶,見到賈思樂和戚美珍,大家會想到甚麼集體回憶?80後可能冇乜印象,60、70後應該有少少記憶,如果盧海鵬用押韻的語氣說:「記得睇蝦仔爹哋,你一定唔會過時。」加上林建明束高髻下巴有粒大痣及穿上旗袍的造型,追住鵬哥打打鬧鬧的情景,讓人捧腹大笑,就變成令人懷念的趣劇《蝦仔爹哋》。撰文:胡比

經典處境劇《蝦仔爹哋》83年在無綫《歡樂今宵》中播出,隨即大受歡迎,連續播了九年,更獲封健力士世界紀錄大全最長壽短劇,飾演蝦仔和阿珍的賈思樂(Louie)與戚美珍坦言沒想過會如此幸運,入行不久便遇上這難得的機會,拍住扮嘢高手盧海鵬與林建明(沙姐),心情既驚且喜,20多年後,再三回想就覺得歡樂的時光過得特別快。

收益撥捐心晴行動

2011年,Louie決定將《蝦仔爹哋》搬上舞台,下月20至23日在伊館與觀眾一起集體回憶,帶來一個全新的《蝦仔爹哋》,溫情加音樂,變成一個感動觀眾的趣劇,部份收益撥捐「心晴行動慈善基金」,用輕鬆的劇情與歌聲感染大家,以歡笑聲帶出抑鬱症其實並不可怕,Louie說:「香港有好多人都有抑鬱症,十個人會有兩個人患上,可能連佢哋自己唔知道,我、沙姐同陳奐仁都曾經患過抑鬱症,只要肯同人講,正面去面對,no big deal。」

Louie與阿珍提起以往合作的趣事便滔滔不絕,隨便說說已令兩人眉開眼笑,Louie說:「鵬哥最鍾意搞我,明知我中文唔好,成日爆肚,搞到我唔記得啲稿,我接唔住啲對白佢就開心,見我就嚟浸死,又救番我上嚟,啲觀眾就最鍾意睇呢啲,仲有鵬哥啲金句,人哋編劇寫好畀佢,佢實改o架,改到我哋都忍唔住笑,佢真係金句王鼻祖。」

鵬哥金句引人發笑

當年《蝦》劇一開場,必定見到飾演矇豬眼的鵬哥,氣定神閒以他獨特押韻的語氣,對着鏡頭說出自創的金句,引人發笑,獨他繼續扮cool,鵬哥的功力真的深不可測,Louie說:「呢個就係盧海鵬,天生就係喜劇演員,就算畀啲垃圾稿佢,佢都可以變成搞笑嘅稿。」現今娛樂圈也有兩個金句王,黎明和古巨基,不過他們都好像欠缺了鵬哥的喜劇天份,娛己還未做到娛人。

難忘沙姐惡鬥鵬哥

戚美珍當年剛入行,就遇上沙姐與鵬哥這對鬥氣寃家,阿珍笑說:「佢哋有時喺個劇度鬧交,鬧到真嘅一樣,鵬哥激到沙姐嬲嬲哋,沙姐就會打鵬哥,試過沙姐好大力咁一個手袋車落鵬哥個頭度,我哋只可以企埋一邊睇戲,睇吓佢哋點樣收科囉。」沙姐在劇中叫大白鯊,果然不是浪得虛名。

為公筷嗌大交

阿珍學懂執生,就是這樣一點一滴累積回來。鵬哥和沙姐兩個前輩在台前鬥到未夠喉,台後繼續針鋒相對,阿珍說:「佢哋一見面就係鍾意互窒,鵬哥見到沙姐第一句就會問佢『你仲未死咩?』沙姐就應佢『你都係』,真係俾佢哋兩個笑死。試過成班人一齊食飯,有公筷,但鵬哥成日唔記得用,跟住沙姐就開始鬧佢,然後就鬧到面紅耳熱,其他人咪繼續食嘢同傾偈,唔會理佢哋,等佢哋鬧完又冇事,繼續食飯。」Louie笑說:「我哋有時真係唔知佢哋鬧交幾時真幾時假,但好多時都係鵬哥收聲先,男人點都會讓女人。」真假難分,豈不是演技最高境界?

「當咗佢哋係家人」

趣劇《蝦仔爹哋》對於觀眾來說,可能只是茶餘飯後的一個娛樂節目,睇完笑餐飽,沒甚意義,但對Louie和阿珍來說,卻有深層意義,Louie表示雙親很早離世,劇中飾演他父母的盧海鵬和羅蘭,就如他的親父母,Louie說:「合作咗咁耐,真係當咗佢哋係家人,以前喺電視城晚晚都食完飯先開廠,就算o依家唔係成日見,都會約佢哋食飯,仲係叫佢哋做阿爸阿媽,一見面就會有種特別開心嘅感覺。」

EYT總動員演出

阿珍也與《蝦仔爹哋》一起成長,她說:「我嗰時入行冇耐,乜都唔識,但佢哋都好照顧我,係我成長過程一部份,今次做舞台劇,就好似屋企人要一齊做一件事咁,唔會計較。」

《蝦仔爹哋》是他們的另一個家,《歡樂今宵》(EYT)就是他們龐大的家族,當他們決定搞舞台劇,家族成員曾志偉、毛舜筠、米雪、關菊英、廖安麗和江欣燕等都一呼百應,雖然《歡樂今宵》早就曲終人散,各奔前程,但情卻常在人心。

沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~