♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2012年2月5日

2012.2.5 東方日報: 鄧梓峰搭上黃德斌

東方日報
C10  |   娛樂

鄧梓峰搭上黃德斌    

由戚其義監製的無綫新劇《4 In Love》話題多多,繼早前黃德斌在巴士開餐被投訴、蔡豪與蔡淇俊變性人結婚後,最新劇情將爆有婦之夫鄧梓峰與同事黃德斌有「斷背情」;而他昨日在電話中表示這個角色新鮮:「我做開笑戲,今次做『斷背』對我嚟講大突破o架!不過我同德斌冇親密接觸,只係說話上表達,最後我同(老婆)江欣燕會離婚,(因為你斷背?)又唔係喎,係老婆中間有啲錯摸,(擔心投訴?)唔會,希望觀眾接受我新嘗試。」

沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~