♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2013年6月12日

2013.6.11 相關新聞:《超級無敵獎門人 終極篇》錄影

[14:41] 2013/06/11
【on.cc 東方互動 專訊】 莊思敏為《超級無敵獎門人終極篇》錄影,與C君和商天娥一組的她笑言要靠娥姐取勝:「靠晒娥姐壓住獎門人。(有信心贏?)一半半啦,briefing嗰陣見森美陰陰嘴暗笑喺度諗啲詭計嚟整我哋,所以最膽心要應付佢。」她又透露月尾將開新戲:「係套警察喜劇,我要剪短頭髮做差婆,對手有鄭中基、石詠莉、蘇民峰等等。」

莊思敏表示要靠娥姐才能壓住志偉。



















*******************************************************************************************************

黃德斌慘被林曉峰寸「斌縮」
蘋果即時新聞

黃德斌噚晚同商天娥、莊思敏、糖妹及森美等,喺將軍澳電視廣播城錄影《超級無敵獎門人終極篇》,成晚黃德斌都成為被玩嘅對象,認真慘情。

玩「超級無敵過過過」時,黃德斌要負責着冰衣,佢好肉緊咁拍鬆件衫,主持曾志偉笑話:「你當呢件係金枝衫?」 錢嘉樂又加把咀講:「諗吓之前你喺沙漠幾熱,依家冰火五重天,如果喺砵蘭街好貴。」林曉峰又講有味笑話:「男人一凍就縮,不如你就叫斌縮,又或者叫冰天斌。」

另外,玩「超級無敵勁勁勁」時,嘉賓要打乒乓波鬥講話題,甫開始就要講《金枝貳》角色名,黃德斌第一個就講雯女嘅如妃,跟住另一個話題係講商天娥有份演的劇集,黃德斌開口講娥姐跟雯女合演的:「係《師奶唔易做》。」娥姐明玩佢:「我冇做喎,嗰個係鄧萃雯。」 同場森美又取笑主持之一金剛:「我有個舊拍檔,就係小儀,你着我舊鞋,大家係襟兄弟。」真係講得就講,唔怕小儀嬲。



















欣欣keep得唔錯。





























沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~