♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2013年7月16日

2013.7.15 相關新聞: 《Aerobic Girls舞室保衛戰》開鏡拜神

【舞室保衛戰造型曝光】

《舞室保衛戰》今日試造型,大家覺得個look點?
http://static.apple.nextmedia.com/images/e-paper/20130715/large/1373889451_f2c6.jpg

曾志偉和陳維冠監製的無綫劇《Aerobic Girls 舞室保衛戰》今日喺電視城開鏡拜神,李若彤、李麗珍、江欣燕、陳慧珊、張慧儀、葉蘊儀和袁潔瑩七位女主角,與及吳啟華、鄭敬基及鄭丹瑞等一眾演員都以劇中造型出席。咁一眾後生版當然都有出席啦。

承認與吳積遜十二年婚姻告終的江欣燕,婚變消息傳出後首度現身,現場所見欣欣的心情尚算平伏,飾演舞室老闆娘嘅佢,喺台上介紹角色時仲話:「我哋要保衛阿媽留低嘅舞室,冇男人都唔緊要,我哋要靠自己!」結果志偉等人拍手叫好。

今集眾主角齊人,畢竟已經唔係十八廿二,所以眾主角個妝都幾「重手」,葉蘊儀明顯發福,陳慧珊就似乎又瘦咗,李麗珍同李若彤、袁潔瑩就狀態唔錯,不過李若彤同袁潔瑩都係瘦得滯。

昔日一眾花旦,感情路上行咗一段又一段冤枉路,即使歲月不饒人,但一直自力不息、內心美麗。所以,個個都咁靚;喺觀眾記憶中,都係一樣。



















































































































































【江欣燕離婚】
欣欣親口證實:有離婚協議書

http://static.apple.nextmedia.com/images/e-paper/20130715/large/1373894574_b1d2.jpg
欣欣今日現身新劇造型,難逃被追問婚變原因,神情無奈

坦認同結婚12年嘅吳積遜離婚之後,有關於婚變原因傳之不絕。今日新劇《舞室保衛戰》試造型時,見欣欣嘅心情尚算平伏,飾演舞室老闆娘嘅佢喺台上介紹角色時話:「我哋要保衛阿媽留低既舞室,冇男人都唔緊要,我哋要靠自己!」結果志偉等人拍手叫好。

欣欣事後解釋只是劇情,並非佢嘅心聲。問到目前心情,佢話:「我都集中精神開工,劇情話我係由細到大都好執著跳舞,所以我0依家好努力排舞。」欣欣續謂:「我返嚟做嘢永遠用最佳狀態,做咗咁多年人,其實我會盡識得去控制自己,好清楚嘅決定嚟0架嘛,所以我都冇乜兩個人之間去澄清同發表,活在當下,我ok嘅!」

訪問期間,見欣欣一度有啲啲眼紅紅兼哽咽,不過好快已經平伏。咁啱今日有報道話因為欣欣難忍老公搞女12年先至離婚,欣欣話:「我冇睇呀,隨便大家點講。做咗呢個圈咁多年,我都知形式上一定會咁,你叫我自揭,我又冇咁嘅必要,所以有人問我,我一定唔會講大話。」

欣欣續謂:「兩個人相處,唔係一啲細問題,而係長時間先發覺大家嘅性格係好唔啱。如果大家相信我,呢一件係好事嚟。最緊要係我哋各人都盡快搵一個好滿足嘅生活。」

再問到今次離婚導火線係乜嘢?欣欣就表示:「其實冇乜大原因,可能有一日醒咗而去決定,我相信對大家係一件好事。」盛傳因有協議書嘅關係,所以唔能夠透露太多詳情,欣欣話:「幾好笑喎,係我哋嘅協議,但係唔去解釋喇,總之我哋永遠都係朋友。」




















































































































































江欣燕忍淚揭分手協議
[20:24] 2013/07/15

【on.cc 東方互動 專訊】 身穿粉紅色戰衣出席新劇《Aerobis Girls舞室保衛戰》拜神儀式的江欣燕,在講述在戲中角色是沒有伴侶的時候有感而發:「冇男人唔緊要,我哋靠自己!」雖然全程強顏歡笑,但談及離婚一事仍忍不住淚光:「做咗咁耐人,識得控制自己,我哋兩個人之間o既事,冇乜好發表!」問是否如報道所指吳積遜玩女和財政有問題?她含淚說:「兩個人相處咁長時間,發覺真係性格不合。(有導火線?)冇特別原因!(有協議書?)只係我哋兩個o既協議!」

江欣燕邊講邊眼泛淚光。


























沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~