♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2010年7月31日

2010.7.31 相關新聞: 欣欣到場支持王祖藍演0野會

太陽報
C06 | 娛樂

祖藍扮嘢Show玩諧音Gag

英皇娛樂及無綫主辦的《咪咁扮嘢王祖藍演嘢會》昨晚舉行首場演出,祖藍除了向女Fans送上愛的抱抱外,又大玩諧音Gag來報答支持。祖藍先以低V造型勁歌熱舞,又講扮嘢往事:「我喺兒童節目扮『米輪氏鏈球菌』,啲細路嚇到大嗌:『媽咪,米輪搞我呀!』。」

自爆險患抑鬱

祖藍又公開談情,將女友比喻為卡通片女主角:「我睇完《相聚一刻》後好想拍拖,我女友同響子小姐一樣咁賢良淑德!」鄭欣宜則扮徐子珊,與祖藍跳辣身舞胸對胸,祖藍為怕(目及)胸而掩眼!欣宜以一字馬作結贏盡掌聲,鄭少秋亦到場欣賞乖女演出。

祖藍完騷前以「慳啲啦Baby」造型示人,指該角色改變他的人生:「以前啲人話我對腳短、幼、削,依家改口讚長、正、索!我想講我家族遺傳冇腳毛,咪再問我有冇剃。今次做騷差啲抑鬱,上網搵到一首差利嘅歌,啟發咗我好多嘢。」說罷即改以小丑形象講拜拜。

祖藍昨晚獲不少圈中好友如霍汶希、樂易玲、鍾景輝、朱慧敏及江欣燕等撐場。朱慧敏大晒男友設計的戒指,她說:「上面個『CHANG』係男友個姓,佢嚟咗香港陪我。(求婚戒指?)唔係!雖然佢求過好多次婚,雙方家人都想我哋結婚,但未解決到婚後住邊度!之前啲報道話我男友係賤男,我仲係好唔開心。」























江欣燕與無綫高層樂易玲齊捧祖藍場。


****************************************************************************************

東方日報
C10 | 娛樂

王祖藍讚女友賢良淑德

王祖藍昨晚現身灣仔新伊館,為英皇娛樂及無綫主辦的《咪咁扮嘢王祖藍演嘢會》進行首場演出,霍汶希、吳雨、樂易玲、杜汶澤、田蕊妮、江欣燕、朱慧敏等均有到場支持。

王祖藍

祖藍以勁歌熱舞揭開序幕,之後與兩位女觀眾玩遊戲,更送出愛的抱抱,又大搞爛gag:「我扮『米輪氏鏈球菌』,嚇到啲細路大嗌:『媽咪,米輪搞我呀!』」之後又不忘冧女友,他說:「我睇完卡通片《相聚一刻》後,好想拍拖,我女友同響子小姐一樣咁賢良淑德!」

有份捧場的朱慧敏大騷男友設計的戒指,她說:「上面寫住『CHANG』係男友個姓,(結婚?)雙方家人都想,男友都求過好多次婚,但我哋未決定到婚後住邊度。」


*****************************************************************************************

蘋果日報
C10 | 娛樂名人 | 馮仁昭四圍超 | By 馮仁昭

無綫紅人開騷法拉拍拖撐場 
馮仁昭四圍超:林峯尾場高層傍實

無綫兩位當紅兼可能係最搵錢嘅藝人,包括「亞太區最受歡迎香港男歌星」林峯同扮女人扮到出神入化嘅王祖藍,噚晚不約而同開騷。林峯喺紅館演出最後一場演唱會,祖藍就喺伊館開首場嘅talk騷,人氣不相上下。

甘比捧林峯

至於近日醞釀同男友Andy分手嘅睹王千金超雲,都有同男助手捧林峯場,當記者行近時,佢都知道大家用意,即刻話自己心情唔錯,但唔想多講感情事,問佢o依家係咪單身?超雲話:「當然唔可以話係已婚,但又唔可以話係單唔單身,總之o依家係冷靜期。」佢話人相處耐咗自然有唔夾嘅地方,好正常。但有傳係賭王老竇何鴻燊唔鍾意Andy?超雲否認,佢仲認同Andy有聯絡,至於有冇機會復合?超雲話:「真係唔知,o依家大家係好朋友。」連劉鑾雄嘅紅顏知己甘比都撇低囡囡同親友去睇佢,而陳法拉則少有地同Neway太子爺男友薛世恒出現撐場。林峯喺台上話佢會毫冇保留咁演出。

祖藍扮Sammi

另外,祖藍嗰邊都有唔少老友捧場,好似有江欣燕、田蕊妮同鍾景輝等。

祖藍甫開場就以拿手好戲扮女人出現,佢以鄭秀文嘅紅色Deep V造型現身,又一人扮幾把聲。之前傳台灣男友偷食嘅朱慧敏就透露男友專程嚟香港陪佢,仲話佢哋拍拖出街時引嚟唔少途人眼光,仲有人上前問朱慧敏嗰男仔係邊個,而佢即場大騷男友設計兼有佢英文姓氏嘅訂情戒指晒幸福。


*****************************************************************************************

星島日報
D02 | 星島周末娛樂至上 | By 黃芷櫻


朱慧敏騷求婚戒晒幸福

王祖藍昨晚舉行演嘢會,獲無綫及英皇高層樂易玲、吳雨到場支持,其他捧場藝人還有江欣燕,她爆祖藍堅持送票,笑言要私人表演給他看來回禮,以前曾有人斟她開扮嘢搞笑騷,她怕遇到三級話題有難度而推卻。另外,朱慧敏昨晚向記者展示男友的求婚戒指,自車震事件後首度公開新戀情。她坦言和張姓男友感情穩定,男友已多次求婚並送刻上姓氏「Chang」的求婚戒指,但她未答應,她對男友被指賤男感不快,如將來結婚會考慮是否公開。祖藍在扮嘢會中首先扮鄭秀文唱歌,玩遊戲送禮兼送擁抱,全場爆滿。
文:黃芷櫻
圖:莫家聰


****************************************************************************************

新報
C02 | 娛樂消閒 | 娛樂精點

王祖藍扮嘢演嘢會露罅舞衣High爆


王祖藍一連兩場《咪咁扮嘢王祖藍演嘢會》,昨晚假灣仔伊利沙伯體育館舉行。身穿西裝出場的王祖藍,在講過開場白後即撕掉西裝,露出閃紅露背兼露罅舞衣,以及灰色短褲,又唱又跳改編鄭秀文《信者得愛》的《信者High爆》,引得觀眾拍爛手掌。而曾與祖藍合作過的江欣燕、朱慧敏及張致恆等均有前來捧場。

江欣燕專誠來捧場,原來她說自己是看着祖藍出身,現在見他這樣成功,真替其開心。問到欣欣有沒有興趣做Talk騷?她指女仔做這種騷很難,因會怕掂到三級的話題。至於早前被指男友一腳踏兩船的朱慧敏,則風騷地騷其張姓男友送給她的訂情介指,她說:「呢隻戒指係佢設計,係佢姓氏嚟。」而朱慧敏亦謂雙方家人都很喜歡對方,問她有沒有跟男友傾過幾時結婚?她說:「我哋都有共識。(係咪等佢求婚?)佢求過好多次喇,(點解唔應??)我哋未揾到落腳點,因為我係香港,而佢通常係台灣或外國。」而朱慧敏又指日後若結婚不知是否會公開,因擔心會被起底,到時可能由開心事變得不開心了!
新報記者霍淇報道


*****************************************************************************

附加轉載兩張星展圖















沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~