♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2010年7月30日

2010.7.30 相關新聞: 欣欣到場支持王祖藍演0野會

朱慧敏晒訂情戒指

蘋果即時娛樂
2010年07月30日 (08:59 pm)


王祖藍今晚於灣仔伊館舉行 Talk騷,江欣燕、田蕊妮、鍾景輝到場支持。至於之前傳台灣男友偷食的朱慧敏大晒恩愛,透露男朋友專程來香港陪她。

她表示:「由於男友有成 6呎 2吋高,我本身唔矮,所以引嚟唔少途人眼光。」朱慧敏即場大騷男友設計兼有其英文姓氏的訂情戒指。


***************************************************************************************


江欣燕私下做騷回報祖藍
【23:16】2010年07月30日


【on.cc專訊】 江欣燕亮相《咪咁扮o野王祖藍演o野會》捧老友王祖藍場,她說:「係祖藍請我睇,我話買飛撐佢,佢堅持要請我,或者我會私底做一場騷畀佢睇,答謝番佢。我 睇住祖藍出道,佢少少年紀就可以單獨開騷,好恭喜佢。以前都有製作單位搵我開騷,但做呢類騷難免有三級、踩界o既可能,或者等我年紀再大少少再諗。」

Video:
http://tv.on.cc/index.html?s=4&i=OEN100730-3533-115M-2316&d=1280562913





沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~