♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2010年10月12日

2010.10.12 相關新聞: 欣欣錄影《金曲擂台》

太陽報
C08 | 娛樂

郭政鴻新秀變「生銹」

郭政鴻與江欣燕同屬85年「新秀」參賽者,前晚一同錄影《金曲擂台》,郭政鴻自嘲由「新秀」變「生銹」,雖是業餘水準,卻不怕跟歌星鬥唱。另外,江欣燕老公亦到場打氣,欣欣本想他做保母全程照顧,好讓老公知道她工作的辛酸,可惜老公卻只顧睇騷。

























**********************************************************************************************

東方日報
C06 | 娛樂

江欣燕郭政鴻相隔廿五年再鬥唱

江欣燕、郭政鴻前晚為《金曲擂台》錄影,與關菊英、朱咪咪等鬥唱,久未露面的曾航生和梁安琪也有出席。不說不知,原來江欣燕和郭政鴻同屬85年「新秀」參賽者,並在廿五年後首次再同台演唱。欣欣老公吳積遜也有到場為她打氣,欣欣笑謂本想老公做保母全程照顧她,可惜老公不夠投入,只顧看騷:「我諗住畀佢知我做嘢有幾辛苦,佢喺屋企成日話唔明我哋藝員排舞點解唔齊,我播段片畀佢學一陣再跳,佢至知其實好難。」

江欣燕與郭政鴻廿多年後再鬥唱,吳積遜亦有到場撐老婆。

另外,甚少公開唱歌的郭政鴻則自嘲已由「新秀」變「生銹」,但他並未感壓力:「觀眾都知我係業餘水準,梗係唔夠歌星專業啦。」























江欣燕與郭政鴻廿多年後再鬥唱,吳積遜亦有到場撐老婆。





********************************************************************************************

蘋果日報
C04 | 娛樂名人

郭政鴻自嘲新秀變生銹

郭政鴻、江欣燕、關菊英和曾航生等,前晚在將軍澳電視廣播城為《金曲擂台》錄影,郭政鴻代表「翡翠明星隊」獻唱,他自言是新秀出身,與江欣燕同屬1985年的新秀,他說:「不過o依家變咗生銹,我85年之後都冇試過同江欣燕同台,但o依家都唔緊張,當玩吓,平時登台都有唱歌。」

江欣燕帶老公開工

江欣燕則自爆前晚找老公做保鑣,陪着她跟出跟入,她笑說:「因為老公話有一排都陪唔到我,其實我好獨立,只係想佢接觸吓我工作,等佢知道係幾辛苦,佢成日話我真人好過上鏡,仲叫我將真實一面畀觀眾睇。」採訪、攝影:譚倩宜


江欣燕和郭政鴻原來是同屆新秀出身。

沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~