♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2011年3月1日

2011.3.1 新報: 紅豆冰時間《最佳衣着獎》

新報
C08  |   名筆薈  |   紅豆冰時間  |   By 鍾慧冰

最佳衣着獎    

至八會每月都有一次例會,而每年一度的新年團拜更是全年聚會的高潮!

今回曾華倩早早便提議今年要「閃」,主題顏色定了要穿黑色,又要黑又要閃,故稱之為「閃閃夜」, 從前衣櫃倒是掛滿了珠片晚裝,要幾閃有幾閃,但近年環保意識增強,不穿的衣服或送人,或捐去做慈善二手衫,這回要閃唯有借了女兒一條黑珠片紗裙,再圍上一條多年前在埃及買的閃閃頸巾充數!當晚一看,我倒是穿着得頗配合主題,江欣燕是全身都黑但不閃,她還舉着十隻手指大聲抗議:「睇吓我啲手指甲喇,閃金閃銀,係全閃型!」查小欣那件珠片背心好閃,但不是黑色的,我覺得好熟口面,她眨眨眼:「起碼超過十年,好有歷史價值!古董嚟,嘻嘻!」

各人正為服裝爭論不休之際,忽有一中東女子拖着一隻行李箱走進來,全身黑從頭包到腳,只露出兩隻大眼睛,她拉開椅子,好整以暇,大模斯樣地坐下來,嘟嘟還猶疑地跟毛毛說:「呢位女士係咪入錯房呀?」我望着那對既蠱惑又熟悉的大眼晴,忽然醒覺:「天呀,係大姐明!我認得件衫,係上年我哋去杜拜旅行嗰陣佢買,當時我仲問佢買嚟做乜?佢仲話你理得我呀!」

「你着成咁出街?你點嚟?」朱慧珊問。「坐的士囉,本來個司機一見我就話No、No、No……我無理佢,一上車開口講廣東話,仲嚇咗個司機一跳!」大姐明得意地說「你係全黑,但無閃喎!」華倩說。大姐明撥開頭紗,一條銀片項鏈就圍在頸上:「這本來是一條腰帶,而家變咗做一條頸帶囉!」

結果全體投票一致通過,林建明小姐獲得「全埸最佳衣着獎」,一人獨得獎金二百大元!

沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~