♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2011年6月19日

2011.6.19 相關新聞: 獎門人率領過百人到日本拍攝旅遊特輯

江欣燕憑爛命勇闖日本
[15:18] 2011/06/19

【on.cc 東方互動 專訊】 江欣燕隨曾志偉到日本拍攝旅遊特輯,她在機場表現雀躍,並說:「又返鄉下喇!舊年去過一次,今年自從地震後第一次過去,如果唔係志偉組團都唔夠膽,(準備咩?)爛命一條!其實去得都唔驚,老公就有少少擔心,我今次會主力買o野畀自己,老公都買啲啦!只怕唔夠現金,會問志偉攞。」
























































***************************************************************************************************************************

志偉率百人赴日振興旅遊業
2011年06月19日 (08:55 pm)
蘋果即時新聞

曾志偉今日應日本國家旅遊局之邀,率領50藝人洪天明、江欣燕及梁靖琪(Toby)等到日本拍特輯,為受地震影響的日本振興旅遊業。

志偉表示節目會在無綫播出,是次逗留兩星期,他說:「而家都好安全,解除咗旅遊警示,今次真係破天荒,連埋crew有過百人去。」志偉表示不擔心輻射和食物問題。

沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~