♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2012年1月21日

2012.1.21 相關新聞: 《4 in love》老人中心宣傳活動

佘詩曼遺憾錯失《金枝2》
2012年01月21日 (07:33 pm)


佘詩曼、陳豪、黃德斌、葉翠翠及江欣燕等,今日在觀塘與一班長者提早過節,宣傳無綫新劇《4 in Love》。佘詩曼透露農曆年會在內地搵銀,之後回橫店拍劇。

問會否再接無綫劇?她即大呼可惜:「原本差一個星期都接到《金枝慾孽2》,點知齣內地劇遲咗成個月,接唔到都幾遺憾,因為今次有蔡少芬實有火花。」

********************************************************************************************************************

佘詩曼進軍內地搵真銀
[20:25] 2012/01/21

【on.cc 東方互動 專訊】 佘詩曼、陳豪及黃德斌等到老人院宣傳新劇《4 in love》,為劇集作最後一次宣傳的阿佘透露,將於初三回橫店繼續拍攝劇集:「我年初一、二會返內地出席樓盤活動,(搵真銀?)咁啱接到。」


陳豪自爆豬籠入水過肥年
[20:37] 2012/01/21

【on.cc 東方互動 專訊】 近期密密接Job的陳豪在老人院宣傳新劇《4 in love》時透露,現時工作量理想,故能過個肥年:「我今年都拍過八個大型廣告,除獎項以外,廣告方面運情好好,真係十年難得一遇,有時揭雜誌成日見到自己都覺得有少少唔好意思,(女朋友旺你?)可能啦!(娶得過?)佢係好女仔。」


新劇《4 in love》Call齊人做宣傳。

沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~