♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2012年2月14日

2012.2.14 相關新聞: 曾志偉膽粗粗赴日災區擦生蠔

曾志偉膽粗粗赴日災區擦生蠔
[22:29] 2012/02/13


【on.cc 東方互動 專訊】 以日本觀光旅遊大使身份為日本觀光局拍攝《春之日》旅遊節目的曾志偉,日前到日本東北區包括仙台、松島及南三陸等採訪拍攝,之後更返回東京和錢嘉樂及洪天明等會合,以拍攝餘下的行程。志偉坦言出發前全不擔心,更言有帶輻射測試機到當地,「嗰到啲輻射仲低過香港!我完全冇擔心,反而唔少朋友係咁『哦』我,搞到好似永別咁!仲叫我全程唔好沖涼,我唔理,水照飲,海鮮照食,吹咩!南三陸o既生蠔三千日元任食,從來冇食過咁新鮮!」
志偉感慨的是,像南三陸這樣美麗的漁村被海嘯肆弱,感到十分可惜,「嗰到有間酒店老闆娘免費收留六百個災民,聽到好多感人故事。我哋要做嘢,唔係捐錢賑災,而係復興佢哋o既旅遊業!」
另外,昨日抵達東京的錢嘉樂,獲廿名日本粉絲接機,「我拍殭屍片時佢哋瘋狂愛上我!佢哋跟咗我成廿年!」


曾志偉率領洪天明、錢嘉樂、江欣燕等藝人到日本拍攝旅遊特輯。































沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~