♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2013年1月20日

2013.1.20 相關新聞: 《滿Fun情趣鬥登對》錄影


江欣燕慶祝結婚十周年禁酒
[12:28] 2013/01/20

【on.cc 東方互動 專訊】 藝人江欣燕與吳積遜結婚十周年,夫妻相處愉快,江欣燕表示十年前講過:「十年後要在結婚周年飲酒慶祝」,但這十年期間經常有開心事用飲酒慶祝,連朋友結婚,她亦飲到酩酊大醉,要老公抬返屋企,夫婦倆做過「醉街拍擋」,飲酒慶祝結婚十周年這個念頭隨即打消。


江欣燕與吳積遜結婚十年恩愛如昔。


























**********************************************************************************************************



陳琪踢爆胡諾言 掛住瞓懶湊女
2013年01月20日 (01:06 pm) 蘋果即時娛樂


江欣燕夫婦、胡諾言夫掃和李霖恩夫婦噚晚喺將軍澳電視廣播城為《滿Fun情趣鬥登對》錄影。

江欣燕透露同老公吳積遜結婚十周年,問可有想過生BB?佢話﹕「老公諗過送BB畀我,但我無辦法收。屋企有三隻貓,生活開心最緊要。」而胡諾言自爆湊細女好辛苦,每日只瞓得三、四個鐘,身旁嘅太太陳琪即踢爆話﹕「佢一直瞓唔起身,我就瞓得少。」胡諾言表示暫無意追仔,笑言要賺多啲錢先得。



沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~