♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2012年2月17日

2012.2.17 相關新聞: 積遜赴日本會欣欣製造驚喜情人節

東方日報
C10  |   娛樂

老公突現東瀛欣欣喜落淚

【袁霆日本直擊】江欣燕(欣欣)、錢家樂、麥長青和EO2成員Otto等藝人,日前應日本觀光局的邀請,遠赴當地拍攝旅遊特輯《春之日》,情人節當日欣欣本以為要「dry 爆」度過,豈料晚上隨團友食飯時,老公吳積遜(Jackson)突然現身,更送上鑽石戒指、蛋糕及心意卡,令欣欣感動流淚,更應記者要求即場接吻,事後欣欣表示:「我之前同Jackson講電話,佢仲呃我話喺東莞同人傾生意,估唔到佢過嚟,真係好開心!」

另外翟威廉與裕美亦由日本東北返港,翟威廉笑言被朋友取笑為「輻射仔」,並提醒港人要有災難意識,有日本血統的裕美坦言:「以前因為父母離婚,所以好憎日本,但今次探訪令我改觀,日本人真係好友善!」


吳積遜向江欣燕送上蛋糕,與麥長青、Otto等慶祝。




















****************************************************************************************************************************************


太陽報
C04  |   娛樂

老公赴日送鑽戒江欣燕喊晒獻吻

江欣燕(欣欣)、錢嘉樂與麥長青等到日本拍攝旅遊特輯《春之日》,欣欣本以為要孤獨過情人節,怎料老公吳積遜(Jackson)當晚突然現身飯局,更送上鑽戒、蛋糕及心意卡,令她喜極而泣!她說:「我之前同Jackson講電話,佢仲呃我話喺東莞傾生意,估唔到會過嚟,真係好開心!」兩公婆還即場熱吻並分享同一塊朱古力。而翟威廉與裕美已由日本東北返港,翟威廉說:「朋友笑我係『輻射仔』,其實福島好大,唔係個個地方都災情嚴重!」而裕美則說:「我爸爸係日本人,以前因為父母離婚而好憎日本,但今次探訪令我改觀!」

老公Jackson突現身日本,為欣欣炮製驚喜情人節。

沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~