♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2012年9月15日

2012.9.14 相關新聞: 欣欣為慈善捐畫作



江欣燕捐畫作行善

[19:48] 2012/09/14

【on.cc 東方互動 專訊】 藝人江欣燕出席慈善活動,並將一幅親自繪畫的作品捐出,欣欣坦言不捨,若非作慈善用途絕不出售。而有關無綫導演張永豪對新人「施虐」一事,欣欣表示兩人曾經有合作,但未有被欺負,她說:「我蝦人就差唔多,其實唔想多評論呢件事,佢(導演)只係緊張工作。」

http://news.on.cc/cnt/entertainment/20120914/bkn-20120914194816521-0914_00862_001.html

江欣燕將自己的畫作捐出。




















































**********************************************************************************************************************************

江欣燕  冇俾張永豪鬧
蘋果即時新聞
2012年09月14日 (07:07 pm)

江欣燕同林志美今日去中環出席一間印尼餐廳開幕禮,欣欣送了幅自己畫的雪糕畫給餐廳義賣,底價八萬蚊,欣欣說:「我好鍾意呢幅畫,為o左慈善先割愛。」

最近全城鬧爆躁底導演張永豪暴力對待劉蔚萱,欣欣拍《畢打自己人》時曾同他合作,問有沒有被張永豪鬧過?欣欣講笑說:「我演技咁好,梗係冇,自己唔係目擊者,唔方便講,可能佢比較緊張工作。」 





沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~