♥ 最新動態 ♥

.7月中開拍新劇《Aerobic Girls舞室保衛戰》。

2010年1月30日

【專訪】

(只張貼近年專訪)


※如要轉載任何已加水印的圖片,請留言查詢,或電郵至elvinalism@gmail.com與負責人聯絡;嚴禁加工及編輯以下圖片作其他用途。多謝合作。

(點擊放大)

2012.2.21   晴報: 《幸福小女人  江欣燕》
===詳細===


2012.2.13   東方新地第740期: 聽我講-《江欣燕 最好的時光》
===詳細===



**********************************************************************************************************************************************

2011.4.8   頭條日報《收錢減肥任人拮 江欣燕速減10磅贅肉 》
===詳細===


2011.4.8   忽然一周第819期 《緊面去紋填淚溝  43歲江欣燕狂打30針》
===詳細===


**********************************************************************************************************************************************

由2011年3月6日開始,一連4周日的東方日報刊出欣欣與其他嘉賓的專訪。
嘉賓: 寇鴻萍、阮兆祥、鄭欣宜、鄭裕玲

2011.3.6   東方日報《江欣燕逼寇鴻萍公開御夫術》
===詳細===


2011.3.20   東方日報《阮兆祥Sing途不順笑出狀元 》
===詳細===


2011.3.27    東方日報: 《鄭裕玲紆尊為木村瘋狂
===詳細===


**********************************************************************************************************************************************

2011.3.19   太陽報《江欣燕最Buy「結婚相集」》
===詳細===


**********************************************************************************************************************************************



























_____________________________________________________________________________________________



2010.1.21     3周刊   《今日睇真D 江欣燕》



































______________________________________________________________________________________________



2008.11.15    蘋果日報
《江欣燕 x 日產GT-R 寧得罪老細 莫得罪秘書》


《 畢 打 自 己 人 》 做 秘 書 江 欣 燕 , 斯 斯 文 文 以 為 幾 好 蝦 , 實 則 外 柔 內 辣 , 咁 梗 係 借 架 辣 車 俾 佢 發 揮 。 「 日 產 GTR ? 乜 玩 到 咁 勁 呀 ? 」 最 衰 鬍 鬚 同 事 嚇 多 佢 一 嚇 : 「 有 個 Sales 都 炒 咗 部 。 」 搞 到 佢 耍 手 擰 頭 。 最 後 咪 又 係 踩 得 心 花 怒 放 , 唔 理 係 秘 書 定 女 車 手 , 上 得 戰 神 , 就 同 係 寫 字 樓 一 樣 , 唔 得 罪 得 呀 !






跑 車 型 唔 型 呀 ? 「 型 ! 」 會 唔 會 買 呀 ? 「 如 果揸 到 三 架 車 就 會 買 , 第 一 架 係 我 呢 架 ( 寶 寶 ) , 第 二 架 我 想 要 架 七 人 車 開 工 。 」

撰 文 : 嘴 嚼 爺
攝 影 : 伍 慶 泉


輕 輕 試

























雖 然 明 顯 試 得 唔 夠 盡 情 , 由 開 頭 驚 到 後 尾 專 心 開 快 , 都 感 受 到 GT-R 魅 力 所 在 。



烈 火 Daddy 無 遺 傳


先 黎 江 欣 燕 駕 車 成 長 歷 程 。

十 幾 年 牌 , 江 欣 燕 話 未 揸 過 跑 車 。 咁 細 個 都 有 俾 跑 車 男 追 過 ? 飛 仔 接 放 學 都 有 啩 ? 點 知 飛 仔 就 無 , Daddy 就 有 一 個 , 「 我 記 得 12 、 3 歲 , 有 次 我 Daddy 黎 接 我 放 學 , 揸 果 架 Yamaha 電 單 車 黎 , 一 見 到 我 就 拋 個 頭 盔 過 , 『 欣 欣 ! 上 車 ! 』 好 型 呀 呵 ! 嚇 死 我 呀 ! 」

到 自 己 考 牌 , 先 知 自 己 鍾 意 車 , 「 報 完 自 動 波 牌 先 知 自 己 鍾 意 。 學 車 學 親 都 兩 個 三 個 鐘 , 最 後 學 六 十 幾 個 鐘 先 去 考 , 一 次 Pass 啦 ! 」 第 一 架 車 寶 馬 325 , 之 後 都 係 房 車 , 「 屋 企 人 唔 俾 我 揸 跑 車 , 所 以 無 俾 人 扣 過 分 , 個 牌 仲 新 簇 簇 。 」 果 個 屋 企 人 肯 定 唔 係 烈 火 Daddy , 「 我 曾 經 請 過 司 機 , 但 係 坐 得 多 後 座 又 掛 住 揸 車 感 覺 , 於 是 成 日 坐 前 座 , 好 似 跟 車 女 郎 咁 , 哈 哈 ! 所 以 司 機 退 休 後 我 就 自 己 揸 番 喇 , 最 鍾 意 夜 晚 揸 車 , 感 覺 好 自 由 。 換 咗 呢 架 ( 寶 馬 X5 ) 兩 年 左 右 , 大 車 安 全 啲 啦 , Jeep 車 身 又 高 , 我 本 身 個 人 細 粒 , 高 啲 睇 得 清 楚 … … 同 埋 型 ! 」








■ 「 跑 車 黎 講 女 仔 落 車 好 易 走 光 。 」 我 如 果 見 到 你 咁 樣 落 車 , 我 都 會 打 燈 讓 你 行 , 因 為 倒 後 鏡 睇 太 細 太 嘥 料 喇 。







■ 仲 有 車 尾 裝 強 勁 音 響 , 仲 有 藍 光 , 江 燕 欣 見 到 「 嘩 , 好 飛 仔 呀 ! 」 就 算 係 飛 仔 , 都 係 一 個 高 級 飛 仔 。



寶 寶 道 行 高


唔 係 江 欣 燕 叫 寶 寶 , 係 佢 唔 小 心 漏 咗 口 風 出 賣 咗 自 己 , 「 呢 架 寶 寶 我 都 幾 鍾 意 … … 呀 , 我 幫 佢 改 咗 個 名 叫 寶 寶 , 好 低 能 呀 呵 ? 」 唔 低 能 , 仲 好 可 愛 。

鍾 意 車 鍾 意 到 幫 架 車 改 名 叫 寶 寶 , 梗 係 要 試 揸 跑 車 啦 , 呢 架 擁 有 V6 雙 Turbo 戰 神 , 480hp 馬 力 , 我 叫 佢 Gigi , 驚 未 ? 「 驚 呀 真 係 , 我 係 咁 意 作 狀 算 喇 。 」 上 到 車 , 本 來 慢 慢 , 咦 ? 越 越 靜 越 越 靜 , 我 係 唔 係 已 經 去 第 二 個 世 界 ? 但 係 我 未 見 到 一 條 有 白 光 隧 道 喎 ! 啋 ! 原 來 江 欣 燕 越 越 專 心 , 開 始 快 快 踩 深 , 不 過 每 到 關 鍵 時 刻 都 好 安 全 咁 慢 番 落 , 「 架 車 好 辣 呀 呵 ? 不 過 我 覺 得 車 好 講 忍 唔 忍 到 手 , 你 試 跟 住 一 架 車 一 陣 , 你 會 睇 到 佢 性 格 , 就 知 道 個 司 機 道 行 高 唔 高 。 」 我 一 定 係 成 龍 大 哥 口 中 心 浮 氣 躁 隻 , 「 其 實 我 係 唔 敢 得 太 快 , 我 唔 想 戴 頸 箍 開 工 呀 ! 哈 哈 ! 」








■ 有 咩 Dream Car 呀 ? 「 我 樓 下 有 架 平 治 Jeep , 起 晒 角 。 」 G-class , 識 。























■ 黑 色 軨 襯 橙 色 鮑 魚 , 戰 神 真 係 型 得 好 高 調 。
同 地 盤 工 友 特 別 有 緣

















■ 「 咁 鬼 多 咩 掣 ? 」 其 實 你 可 以 淨 係 用 油 門 Brake 盤 同 波 棍 , 夠 喇 。


跟 人 尾 真 係 可 以 睇 到 佢 性 格 ? 我 咬 牙 切 齒 講 緊 環 保 大 道 , 泥 頭 車 平 排 變 身 嘆 息 之 牆 阻 住 晒 , 我 睇 到 佢 佢 睇 唔 到 我 時 , 佢 竟 然 話 : 「 唔 係 , 其 實 佢 都 好 好 人 , 成 日 打 燈 讓 我 ! 」 原 來 欣 欣 同 地 盤 工 人 零 舍 有 緣 , 講 起 車 難 忘 經 歷 , 「 試 過 有 次 唔 夠 出 外 景 , 咁 未 輪 到 我 , 我 就 車 度 瞌 陣 啦 , 一 起 身 , 見 到 好 多 好 黑 猛 男 黐 住 塊 玻 璃 , 嘩 ! 嚇 死 ! 開 窗 原 來 佢 係 地 盤 工 人 放 三 點 三 , 佢 以 為 我 暈 呀 ! 」

即 係 咁 , 我 估 唔 到 欣 欣 對 工 友 們 有 咁 好 印 象 , 如 果 各 位 工 友 睇 到 呢 篇 報 道 , 下 次 環 保 大 道 遇 到 秘 書 欣 欣 不 妨 大 膽 同 佢 Say 個 Hi ! 不 過 , 唔 該 靠 左 先 。











■ 四 盞 圓 尾 燈 係 GT-R 標 記 , 「 係 咩 ? 我 見 到 好 多 車 都 有 。 」 人 學 佢 。











■ 尾 喉 離 遠 已 經 吼 吼 聲 , 「 我 麻 麻 鍾 意 呢 引 擎 聲 , 我 鍾 意 夜 晚 靜 靜 地 聽 慢 歌 遊 車 河 。 」











■ 碳 纖 頭 , 配 埋 碳 纖 尾 翼 , 由 頭 辣 到 尾 。











■ 江 欣 燕 話 最 靚 係 車 頭 , 不 過 佢 鍾 意 黑 色 多 , 易 襯 衫 喎 。












■ 錶 板 設 計 算 簡 潔 , 應 該 係 越 睇 越 簡 潔 , 又 唔 係 第 一 次 見 。



Nissan GT-R 規 格










引 擎 : 3,799c.c. DOHC V6 Twin-turbocharged
馬 力 : 480hp/6,400rpm
扭 力 : 60kgm/3,200-5,200rpm
傳 動 : 6 前 速 半 自 動 波 箱
售 價 : $869,000 起
查 詢 : 富 利 堡 ( 2333 0747 )

特別鳴謝:smartjo




____________________________________________________________________




2008.9.20   明報周刊 《江欣燕重新認知自己》
































____________________________________________________________________________________________________


2008.9.5 香港經濟日報 《江欣燕的快樂味道》


江欣燕的扮野向來維肖維妙。不說不知,原來她的烹飪了得兼且愛吃,除了當過烹飪比賽嘉賓外,小時候還會用好成績向父親換取去餐廳吃飯的獎賞,對吃的回憶確實是快樂滿瀉。


一切從 dragon-i 開始


告別了《同事三分親》的 Diana 角色之後,江欣燕現正忙於新處境劇的拍攝工作。投入新工作的她,和所有女藝人一樣,都是嚷著不能吃得太多,偏偏自己又最愛吃。尤其是去到丈夫 Jackson 有份的餐廳 dragon-i,便會吃個不亦樂乎。「許多人都會對呢間餐廳有誤解,以為只是一間酒吧。其實,你知道嗎?這裏每日午市的點心餐,常常爆滿,夜晚主要供應中菜和日式料理,中菜部分都是些很家常的菜式,不弄花巧,例如梅菜蒸肉餅、琵琶豆腐等,而且每天都常備老火湯。」江欣燕解釋著。

數數指頭,dragon-i 已經歷了 6 個年頭,而她對這裏的感情亦是由此開始,「那時結婚不久,放下了工作,經常跟著Jackson 周圍走。剛好他與另一老闆 Gilbert 想合作想開一間酒吧餐廳,我便陪著他們到處睇舖,落實舖址後,便輪到裝修設計、格調主題、菜式口味等等要決定的事項,其實我沒有在任何決策上參與,就只是默默地在他身邊,看著他工作,知道他沒有經營餐飲的經驗,許多問題會碰壁,但最終他和 Gilbert 都努力去克服。」

因江欣燕愛吃也愛煮,所以偶爾她會在菜式口味上給予少許意見,「這裏的一道豆腐沙律,便是我把減肥配方加以改良的。我喜歡日本菜,而其實日本菜亦是大潮流,中菜則堅持作傳統口味,不玩 fusion,目的是想建立一間有 quality 的餐廳。」看著餐廳現在出了名,體會到丈夫的努力沒有白費。「我對這裏的一切都有著莫名的感情,覺得今天餐廳的成功,得來不易。我還是不要說得太多,好像很賣廣告。」江欣燕笑說。

因利成便,有時她也會與公司同事或朋友來這裏吃飯消遣,「有些時候則會來跟 Jackson 吃飯,但實情是大部分時間都是自己食,因為他總是太多工作要做,而且一來到,便要招呼熟客朋友,很難得一起坐著安安樂樂吃一頓飯。」她無奈地吐了一口苦水。


****************************

dragon-i Info
地址:中環雲咸街 60 號中央廣場 UG 樓
電話:3110 1222
營業時間:11:30am - till late

****************************


山頂滿載開心回憶


小時候的江欣燕住在港島區,因父親常帶她和妹妹上山頂看風景,所以長大了,亦對山頂充滿情意結。「以前山頂那有現在這麼多食肆,就只得山頂餐廳(現在已改名為太平山餐廳),於是順理成章,一家人遊覽完畢,便會去山頂餐廳吃飯。最喜歡坐在露天部分,看著四周綠色景致、山下風光,真的很開心,所以其實吃甚麼都不重要。」她回憶著說。

話雖如此,她仍然記得來到這裏都有必吃菜式,「就是印式的天多利烤雞配蒜蓉薄餅,好好食,辣辣地,薄餅烤得又夠香,除了薑之外,蒜蓉都是我的至愛。還有是紅酒燴牛尾,牛尾炆得香腍,很惹味。現在都時常會揸車上來 tea time,因為愛大自然的感覺。有時中環或銅鑼灣人多車又多,只揸20 分鐘車,便可以有另一番風景,何樂而不為呢!」

所以,山頂餐廳亦是她與丈夫從前拍拖時常到的地方,「都已經不記得有幾多個情人節和特別日子都在這裏度過了,吃甚麼?哈!好老套的情人節套餐囉。唔 …… 那時還常幫襯的餐廳是在尖沙咀九龍萬麗酒店滿福樓(電話:2734 6600),常到那裏飲茶和吃飯,叉燒一定會吃。不過,因沒時間關係,已經許多年沒去過了。」她想�說。

**************************

太平山餐廳 Info

地址:山頂山頂道 121 號
電話:2849 1000
營業時間:周日至四 10:30am-凌晨 12mn、周五及公假前夕 10:30am-凌晨1am、周六及公假 8:30am-凌晨1am

**************************

遺傳父親饞嘴的因子


江欣燕愛吃的性格,自言是受父親影響,「煎牛扒是跟爸爸學的,他老人家下廚,是快、靚、正的。但他又不會煮些太複雜的菜式,而且又會常帶我們周圍去玩和吃。記得小時候去過富麗華酒店(已結業)吃自助餐,以前的水車屋(電話:2722 5001)吃日本菜,以當時來說,實在是超級貴價的享受。而我是很努力讀書,用好成績換取爸爸帶我周圍食作獎勵,也感受到爸爸實在很愛錫我們。」


拿手家政烹飪


不說不知,原來江欣燕會考家政科拿 A,有時間便會在家玩煮飯仔。「老實說,重拾烹飪樂趣,還是結了婚之後。因為有時間閒在家,當然要有些『細藝』做下啦。自己行街市,看見有甚麼新鮮、時令食材便買下來,興起的話,又會廣邀好友到家大吃一頓,我都有許多拿手菜架」例如一味蒸龍蝦,我是用錫紙包著龍蝦,倒入些清雞湯,芫茜、薑後包好,用猛火隔水蒸 5 分鐘左右,每人 1 包,自己拆開來食,香味立即湧出,甚麼調味也不需要,因為材料夠新鮮,完全可以吃到龍蝦的鮮味。」

筆者想偷師,繼續請教她,她又樂意分享,「還有煎牛扒都 ok,當然要有一件靚牛扒,個鑊一定要熱,然後落小小油,下牛扒約 1-2 分鐘,生熟度自己隨意啦。反轉後,我會下些蒜片和牛油,令牛扒吃起來更香口。因為牛油和蒜都易燶,所以最後落來吊味為宜。」她大方地賜教筆者。

兩口子各有各忙,其實沒太多時間一起晚餐,但他們會盡量在周日放假,享受一起吃早餐的相聚時間。「我們會自己整簡單早餐,他整牛角包夾煙三文魚及芝士,而我會煎蛋,用小火慢慢焗靚個蛋黃,有溏心效果」聽來相當溫馨呢!

她又覺得烹飪對自己來說是一項可以放鬆心情的活動,而且能讓人學習怎樣有條理地做事,「買了一大堆材料回來,如何把材料歸類,該切甚麼先、洗甚麼後,統統都關邏輯事。所以現在我也愛上了餐檯的布置裝飾,餐具、檯布、餐巾等的配搭,都是一樣很有趣的玩意,實在很享受在家裏做家務煮飯的時刻。」當了 7 年家庭「煮」婦的江欣燕由衷地說。

沒有留言:

發佈留言

留個言俾欣欣喇喂~~